logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  22.04.2015

Krótsza praca w Dniu Rodziny



„Więcej wartościowego czasu dla rodziny!” – apeluje do przedsiębiorców Fundacja Humanites i rusza z  4. edycją akcji „Dwie godziny dla rodziny” w ramach Międzynarodowego Dnia Rodziny. W tym dniu wielu pracodawców spośród tych, którzy wezmą udział w akcji, skróci czas pracy o dwie godziny, by zainspirować swoich pracowników do spędzania więcej czasu z bliskimi. Tegoroczna edycja akcji odbywa się pod hasłem „Wspomnienia łączą pokolenia”. Organizatorem i inicjatorem przedsięwzięcia jest Fundacja Humanites.

Głównym celem akcji jest pogłębianie więzi międzypokoleniowych i budowanie tożsamości młodego pokolenia oraz relacji rodzinnych poprzez rozbudzanie ciekawości siebie i wartościową rozmowę z bliskimi. 

W tym roku zapraszamy do rozmów o wspomnieniach. Zachęcamy do poznania korzeni własnej rodziny i przez to swojej tożsamości. Relacje i więzi buduje się przecież poprzez bycie ze sobą. 15 maja poświęćmy więc chwilę refleksji nad jakością czasu spędzanego razem i jakością rozmów, które prowadzimy w naszych rodzinach. Jak wiele tej rozmowy poświęcamy, aby prawdziwie zaciekawić się sobą nawzajem, a jak dużo na omówienie codziennych obowiązków i logistyki związanej z domem i dziećmi – zwraca uwagę Zofia Dzik, Prezes Fundacji Humanites.

Wieloletnie badania Instytutu Gallupa pokazują, że osoby zadowolone z życia zawodowego i prywatnego są o 30% bardziej zaangażowanymi pracownikami. Co więcej, są zdecydowanie mniej narażone na wypalenie zawodowe i mają o ponad 40% mniejszą absencję. 

W ubiegłym roku w akcji wzięło udział kilkaset polskich i międzynarodowych firm, dużych grup kapitałowych oraz instytucji publicznych. W bieżącym roku organizatorzy spodziewają się jeszcze większej liczby zgłoszeń.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek