Agencja reklamowa Bogaczewicz z Rzeszowa, pracująca głównie dla branży turystycznej, przy okazji swoich projektów filmowała różne zakątki Polski. Trzy tygodnie temu umieściła w Internecie zmontowany z tych ujęć film, który ma już ponad 150 tys. odsłon na YouTube.
Film jest przedsięwzięciem niekomercyjnym. Pokazano w nim głównie podkarpackie miejsca (jak Połonina Wetlińska i Jezioro Solińskie), ale także Małopolskę i nadmorskie okolice. Agencja planuje następny film promocyjny, w którym mają się znaleźć miejsca proponowane przez internautów, którzy póki co na YouTube pod filmem żywo wymieniają się pozytywnymi i negatywnymi komentarzami na temat filmu oraz samej Polski.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach