Agencja reklamowa Bogaczewicz z Rzeszowa, pracująca głównie dla branży turystycznej, przy okazji swoich projektów filmowała różne zakątki Polski. Trzy tygodnie temu umieściła w Internecie zmontowany z tych ujęć film, który ma już ponad 150 tys. odsłon na YouTube.
Film jest przedsięwzięciem niekomercyjnym. Pokazano w nim głównie podkarpackie miejsca (jak Połonina Wetlińska i Jezioro Solińskie), ale także Małopolskę i nadmorskie okolice. Agencja planuje następny film promocyjny, w którym mają się znaleźć miejsca proponowane przez internautów, którzy póki co na YouTube pod filmem żywo wymieniają się pozytywnymi i negatywnymi komentarzami na temat filmu oraz samej Polski.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc