logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Królewskie warunki w Radzionkowie
24.08.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny

Królewskie warunki w Radzionkowie

Your browser does not support the video tag.


Chlebem i drinkiem Radzionków wita swoich inwestorów. "My wiemy co to dogodne warunki inwestowania" – przekonują urzędnicy w kampanii „Gmina Radzionków – miejsce moich inwestycji” promującej potencjał gospodarczy gminy oraz wizerunek miasta, jako miejsca przyjaznego zarówno mieszkańcom, jak i inwestorom.

Kampania akcentuje zaangażowanie władz miasta w pozyskiwanie nowych inwestorów. Łamie stereotyp urzędnika, jako „sztywnego” formalisty. W filmie reklamowym, za wyjątkiem głównego bohatera, aktorami są prawdziwi urzędnicy.

Reklamy emitowane są w telewizji i radiu – w stacjach regionalnych i ogólnopolskich, na bannerach internetowych, billboardach i w prasie, a dodatkowo wydano informatory.



Nazwa kampanii:
Gmina Radzionków – miejsce moich inwestycji
Czas:
2010.8.18 - 2010.9.30
Nadawca:
Gmina Radzionków
Media:
Telewizja, prasa, radio, billboardy, internet, broszury informacyjne
Wykonawca:
Formind
Adresaci:
Potencjalni inwestorzy
Hasło kampani:
My wiemy co to dogodne warunki inwestowania;





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek