logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  24.02.2017

Krępujący kwiat



Bukiet kwiatów, kamera robi zbliżenie na jeden, który kształtem przypomina waginę. „Czy to wideo sprawia, że chciałabyś się schować w swoim swetrze? Czy myśl o wykonaniu cytologii na twoim „kwiatku” wzbudza u ciebie dreszcze?– pyta lektorka ze szkockim akcentem.

Kampania nakłania kobiety do wykonywania rutynowych badań w celu wykrycia komórek raka szyjki macicy, który w początkowej fazie nie wywołuje objawów i jest uleczalny.

Porównanie żeńskich narządów płciowych do kwiatów ma na celu pokazanie, że często głównym powodem, dla którego unika się cytologii jest zawstydzenie, a tych kilka minut może ustrzec przed chorobą i uratować życie.

Film stworzony przez Leith Agency dla NHS Health Scotland jest skierowany przede wszystkim do kobiet w wieku 25-35 lat, które stanowią największą grupę ryzyka a zarazem najrzadziej poddają się badaniom. Co tydzień sześć Szkotek dowiaduje się o tym, że ma raka szyjki macicy.

Główne hasło kampanii „Let’s nip cervical cancer in the bud” („Wykryjmy raka szyjki macicy w początkowym stadium”) stosuje grę słów gdzie nip oznacza oderwać, a bud-pączek kwiatu, który w tej kampanii jest symbolem waginy.

Katarzyna Kwiatkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


  • 28.02.2023

    Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 23.02.2023

    22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją


  • 17.02.2023

    Jak mówić o depresji? Zapraszamy na dyskusję z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją


  • 16.02.2023

    Tłusty czwartek na zdrowo? Konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe wypieki


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek