logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kredyt Bank organizuje czytelnie dla dzieci
12.06.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kredyt Bank organizuje czytelnie dla dzieci



Rozpoczęła się druga edycja programu „Czytelnia Uśmiechu” organizowanego przez Fundację Kredyt Banku. Od 29 maja do 12 czerwca wolontariusze z Kredyt Banku organizują miniczytelnie w wybranych specjalistycznych ośrodkach pediatrycznych w całej Polsce. Podczas akcji w szpitalach wolontariusze z Kredyt Banku montują regały, ustawiają na nich książki i audiobooki, bawią się z małymi pacjentami i zachęcają do korzystania z czytelni. W akcji bierze udział ponad 100 wolontariuszy.

Zestaw książek złożony z blisko 170 pozycji, podzielonych na 8 kategorii wiekowych od 0 do 18 lat opracowała Fundacja Kredyt Banku, z pomocą specjalistów z Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego i Biblioteki Narodowej.

Druga edycja programu realizowana jest dla 27 dziecięcych oddziałów ortopedii, traumatologii i chirurgii urazowej, na których w jednym czasie przebywa 3600 pacjentów, a w skali roku leczonych jest ponad 35 tysięcy dzieci i młodzieży. W programie uczestniczą szpitale w: Białymstoku, Chorzowie, Gdańsku, Grudziądzu, Gorzowie Wielkopolskim, Katowicach, Koninie, Koszalinie, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Otwocku, Piekarach Śląskich, Poznaniu, Sopocie, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zabrzu.

Pierwsza edycja „Czytelni Uśmiechu” była realizowana w 2011 r. na wszystkich 18 oddziałach onkologii i hematologii dziecięcej w Polsce. W akcjach inauguracyjnych wzięło udział ponad 80 wolontariuszy – pracowników lokalnych oddziałów Kredyt Banku.


 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek