W tegorocznej edycji konkursu Kreatura jury przyznało 28 nominacji i 7 nagród głównych. Po raz pierwszy wyróżniono komunikację w kategorii ambient im. Konrada Świebody.
W kategorii Reklama społeczna Kreaturę przyznano za akcję „Zatrudnij Asa”, nagrodzoną także w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2012, przygotowaną przez IQ Marketing (Poland) dla Fundacji Synapsis. Wyróżnienie w tej kategorii otrzymała także nagrodzona w KSR 2012 praca „Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna” 180heartbeats + Jung v. Matt dla Fundacji Rak’n’Roll oraz „Słowa dają moc” agencji Peppermint dla Fundacji Dzieci Niczyje. W kategorii radio została wyróżniona akcja Fundacji Itaka „Łatwiej zaśpiewać niż opowiedzieć” przygotowana przez AS AP.
W kategorii TV/film nagrodę otrzymała Walk Creative za spot „Szczera mama” dla Jutrzenki Colian. W kategorii digital nagrodzona została TBWA za „Love Hacker” dla Reckitt Benckiser Polska. Miasto Poznań zwyciężyło w kategorii event za inicjatywę „Przeprowadź Bibliotekę Raczyńskich”. W kategorii kampania nagrodzono „Jak kupować mniej?” zrealizowaną dla marki Tołpa przez Torf Corporation. Ostex Creative dostało nagrodę w kategorii materiały promocyjne-opakowanie za opakowania dla AleBrowar. W kategorii ambient im. Konrada Świebody Kreaturę dostała agencja Cheil Poland za kampanię „Reguły jazdy proste jak klocki” przygotowanej dla Lego.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
14.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online