28 marca ogłoszono wyniki tegorocznej edycji konkursu reklamowego Kreatury, organizowanego przez VFP Communications.
Prace można było zgłaszać w następujących kategoriach: TV/film, Reklamy prasowe, Outdoor/indoor/plakat, Radio, Digital, Event/ambient, Design (identyfikacja wizualna), Kampania, Materiały promocyjne (opakowania/gadżety, POS, direct mail), Techniki (Muzyka, zdjęcia filmowe, scenografia, animacja, fotografia, ilustracja, web design), Reklama społeczna, Reklama własna.
W kategorii Reklama społeczna nagrody otrzymały agencja K2 za kampanię „Oswoić ciemność” dla Stowarzyszenia Tęcza oraz Muzykoteka Szkolna za akcję „Muzykotersi” dla Narodowego Instytutu Audiowizualnego.
Pozostałe nominowane kampanie w tej kategorii to: „Zwierzaki” przygotowane przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Fundacji Nasza Ziemia, „Nie każdy będzie mógł urosnąć” dla Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia oraz „Inspirująca loteria” Connectmedica dla Fundacji MSD dla Zdrowia Kobiet.
Jeden z jurorów, Jacek Maciejewski z Euro RSCG 4D powiedział, że szczególnie cieszy go „wysoki poziom prac w kategorii Kampanii społecznych. Prace, które zostały tam zgłoszone, były zdecydowanie lepsze niż te w kategorii Film: proste, ale perfekcyjnie zrealizowane pod względem technicznym.” Jury ucieszył również fakt, że agencje kreatywne poważnie i odpowiedzialnie podchodzą do zagadnienia kampanii społecznych.
Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu i gala wręczenia nagród odbyło się w Teatrze Capitol. Sponsorem głównym konkursu jest PKN ORLEN. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Radio Kolor, portal Konkursy Kreatywne, Magazyn Purpose i portal kampaniespołeczne.pl.
Szczegółowe informacje o konkursie i archiwum prac można znaleźć na stronie www.konkurs.kreatura.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023