logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Kreatura” w nowej odsłonie
07.09.2015
Tematy: Wydarzenia

„Kreatura” w nowej odsłonie



Po osiemastu latach istnienia Ogólnopolski Konkurs Kreacji w Reklamie zmienia wizerunek – od tego roku „Kreatura” znana będzie jako Konkurs Niezależnej Kreacji. Ponadto dodane zostały nowe kategorie, mające być odpowiedzią na współczesne trendy na rynku. Zgłoszenia do tegorocznej edycji przyjmowane są do 15 października br.

Kreatura ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania. W tej edycji, wśród nowych kategorii i podkategorii znalazły się: projekty z blogerami i vlogerami, CSR, projekty celebryckie, wideo w internecie oraz content marketing. Zgłoszenia mogą nadsyłać agencje reklamowe full service, agencje sieciowe i niesieciowe, agencje marketingu zintegrowanego i BTL, agencje interaktywne, studia filmowe, fotograficzne, graficzne oraz indywidualni przedstawiciele branży marketingowej. W jury zasiądą: Jolanta Bigus – dyrektor marketingu Oriflame, Bartek Cymer – dyrektor zarządzający Peppermint, Bartek Gołębiowski – dyrektor kreatywny GONG, Karolina Kałużna – associate creative director VML Poland, Wiktor Klatkowski communication manager Zelmer,  Arkadiusz Legoń – dyrektor strategii GoldenSubmarine, Michał Wójcik – dyrektor marketingu Zott.

Konkurs organizowany jest przez VFP Communications, wydawcę m.in.: „Media & Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”. Sponsorem tegorocznej edycji jest PKN Orlen S.A. Gala rozdania nagród zaplanowana jest na 26 listopada 2015 r. w Clubie & Teatrze Capitol w Warszawie. 

Więcej informacji na temat zgłoszeń oraz regulamin dostępne są na stronie: www.konkurs.kreatura.pl.

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek