logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  22.11.2013

Krav maga i dzieci



Trener Krav Maga Academy Warsaw, Marcin Michalik-Lipka, wystąpił w spocie przeciwko przemocy wobec dzieci, przygotowanym z inicjatywy studia animacji Xantus i firmy produkcyjnej HotHead.

Gdy zaproponowano mi główną rolę w spocie kampanii, przeczytawszy scenariusz, wątpliwości się pojawiły. W końcu miałem być tu metaforycznym oprawcą. Nie kryję, że profesjonalny zespół twórców na czele z Kubą Michalczukiem przełamali moje opory. Możliwość, aby mój klub mógł być oficjalnym partnerem tej akcji i aktywnie ją wspierać przełamały moje opory z wykorzystaniem mojego wizerunku- w świetle, na które w żadnym innym wypadku i przy żadnej ofercie finansowej nie zgodziłbym się. Pomyślałem, że jeżeli mogę zaangażować się i wesprzeć akcje swoim wizerunkiem i umiejętnościami – czemu nie? – mówił Michalik-Lipka.

Inicjatorem akcji był reżyser Kuba Michalczuk, dyrektor studia Xantus oraz Cezary Piotrowski z HotHead. Autorzy scenariusza chcieli, by historia opowiadała o słabościach człowieka, który upada i powstaje w sile. Na końcu okazuje się jednak, że po prostu odreagowuje on swoje problemy na najsłabszych, czyli dzieciach.

Film jest mocny, dlatego nie chcieliśmy go omawiać z żadną organizacją przed jego powstaniem. Docelowy plan był taki, aby gotowy produkt wręczyć organizacji pożytku publicznego, której głównym celem jest przeciwdzialanie przemocy wobec dzieci – wyjaśnia Michalczuk.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek