logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Krakowska IKEA szuka ekoprzedszkoli
18.03.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Krakowska IKEA szuka ekoprzedszkoli



Rozpoczyna się kolejna edycja konkursu EDUeko na najbardziej ekologiczne przedszkole w Krakowie i okolicach. Fundatorem nagród i pomysłodawcą konkursu jest IKEA Kraków.

Do konkursu EDUeko przystąpić może każde przedszkole z powiatu krakowskiego, które propaguje działania na rzecz środowiska i angażuje się w edukację ekologiczną najmłodszych. Akcja ma inspirować do eko-zachowań zarówno zarządzających placówkami, opiekunów grup, jak i same dzieci. Dlatego zadaniem przedszkoli, biorących udział w konkursie, jest przedstawienie opisu podejmowanych przez nie działań proekologicznych oraz zaproponowanie konspektu zajęć pod hasłem „Krakowski smog nie jest OK!”. Przedszkolaki natomiast zostaną zaangażowanedo przygotowania wspólnej pracy plastycznej, nawiązującej do tego tematu. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 kwietnia 2013 r.

Zwycięskie przedszkole otrzyma tytuł najbardziej ekologicznego w Krakowie oraz bon zakupowy o wartości 3 tys. zł na wyposażenie. Kolejne dwie wyróżnione placówki odbiorą bony po 1 tys. zł. Ponadto grupy przedszkolaków-laureatów z nagrodzonych przedszkoli wezmą udział w przygotowanych dla nich zajęciach ekologicznych w IKEA Kraków.

Nagrody przyznane zostaną też w 2 dodatkowych kategoriach, niezależnych od wyników konkursu głównego. W tzw. „głosowaniu publiczności” pracownicy IKEA Kraków wybiorą cztery najciekawsze ich zdaniem prace plastyczne, za które dzieci otrzymają zabawki z asortymentu IKEA Kraków o łącznej wartości 1000 zł. Nagrodzeni zostaną również autorzy 3 najlepszych konspektów zajęć nawiązujących do hasła „Krakowski smog nie jest OK!”.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek