logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > KP sprzedaje meble Kulczyka
04.01.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

KP sprzedaje meble Kulczyka



Kompania Piwowarska przekazała na aukcję na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy meble Jana Kulczyka oraz ekologiczne lampy. Licytacje potrwają – odpowiednio – do 16 i 20 stycznia.

W poprzednich edycjach firma przekazywała na aukcje m.in. dzieła sztuki, zabytkowe meble oraz motocykl żużlowca Tomasza Golloba. W tym roku można wylicytować dwie sztuki mebli, które zdobiły wnętrze gabinetu Jana Kulczyka w czasach, kiedy był Przewodniczącym Rady Nadzorczej Kompanii Piwowarskiej. Do wylicytowania jest szafa o kształcie ostrosłupa zbudowana z drewna i szkła oraz niski drewniany stolik. W komplecie ze stolikiem znajduje się również taca.

Na aukcję zostaną także przekazane ekologiczne lampy autorstwa rzeźbiarki Moniki Szepner i projektanta Andrzeja Golca, wykonane z surowców wtórnych – kapsli i puszek po piwach KP. Pierwsza ma formę abażuru zbudowanego z puszek po piwie marki Redd’s. Druga została wykonana w formie otwartej kuli uzupełnionej żarówką o średnicy blisko 20 cm. Abażur tworzy gęsta struktura pociętych w tasiemki puszek, połączonych ciasno ze sobą.

Kompania Piwowarska posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Do portfela marek KP należą m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek