logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  26.07.2016

KP na przystanku Woodstock



Marka Lech Premium była głównym sponsorem tegorocznej edycji Przystanku Woodstock. Firma prowadziła na wydarzeniu także działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. 

170 sprzedawców piwa zostało przeszkolonych przez Kompanię Piwowarską, jak prowadzić odpowiedzialną sprzedaż. 

W Strefie Eko można było przysłużyć się środowisku i otrzymać gadżety. Za przyniesione tam puszki, plastikowe kubki oraz makulaturę ekipa wolontariuszy „Leszka Chmielewskiego” (bohater kampanii marki) rozdawała Woodstockowiczom notesy eko, puszki Lecha Free oraz opaski na rękę, a także torby i nerki. Te ostatnie wykonane zostały z banerów reklamowych Kompanii Piwowarskiej przez Zakłady Aktywności Zawodowej z Białegostoku i Piły, które zatrudniają osoby niepełnosprawne. Puszek można było się pozbyć w niekonwencjonalny sposób – mianowicie grając w ekokoszykówkę. W ciągu trzech dni do Strefy Eko zawitało blisko 8000 osób. Ponad 2000 przyniosło ze sobą worki z odpadami, dzięki czemu uzbierano niemal 3 tony (2 902 kg) surowców. Za uzyskaną dzięki zbiórce kwotę 6000 złzostaną zakupione alkomaty dla mieszkańców Kostrzyna. Akcję obsługiwała firma Agreco Service z Kostrzyna.

Ponownie na Przystanek Woodstock zawitał Trzeźwobus, czyli mobilny punkt KP edukujący na temat bezpiecznej jazdy i odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Swoje poparcie dla postawy odpowiedzialnego kierowcy można było zamanifestować, biorąc udział w malowaniu woodstockowego obrazu, który zostanie w przyszłości zlicytowany na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Ponadto na terenie festiwalu funkcjonowały cztery stoiska „Sprawdź Promile”, gdzie można było zbadać poziom promili w wydychanym powietrzu. Na chętnych czekały tam dodatkowe atrakcje – układanie klocków lub slalom w alkogoglach, które symulują widzenie świata  po spożyciu alkoholu, zakończony próbą otworzenia drzwi kluczem. Ta strefa przyciągnęła ponad 41 tysięcy osób, z czego ponad 35 tysięcy przebadało się alkomatami.

Kompania Piwowarska skupia trzy browary: Tyskie Browary Książęce, Browar Dojlidy w Białymstoku i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu. Do marek firmy zalicza się m.in. Żubr, Tyskie, Lech, Dębowe, Redd’s oraz kolekcję Książęcego. Firma jest częścią międzynarodowej grupy piwowarskiej SABMiller. 

 

 

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek