"Nie noszę Polski Walczącej idąc do sklepu, ani w barze. Nie noszę jej dla zabawy" – mówi mężczyzna. Na ekranie pojawiają się uzbrojeni żołnierze z symbolami w kształcie kotwicy na ramionach. Bohater kampanii nosi ten znak na służbie w Jednostce Wojskowej Komandosów. Sceny z jego pracy zestawione są ze znakiem kotwicy wymalowanym na przystanku czy widniejącym na koszulkach młodych ludzi podczas demonstracji z użyciem przemocy.
Jak wyjaśniają autorzy kampanii, studio Film Produkcja, jej celem jest ukazanie znaczenia symbolu Polski Walczącej dla żołnierzy – współczesnych kontynuatorów misji historycznych pododdziałów Armii Krajowej – a także wyrażenie sprzeciwu wobec osób, które posługują się nim w kontekście zachowań niegodnych, chuligańskich i agresywnych. Film wyreżyserował Antoni Ferency, a jego tworzenie wsparły także Muzeum Powstania Warszawskiego i Jednostka Wojskowa Komandosów w Lublińcu.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
