logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kotwica z godnością
01.08.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Inne

Kotwica z godnością

Your browser does not support the video tag.


"Nie noszę Polski Walczącej idąc do sklepu, ani w barze. Nie noszę jej dla zabawy" – mówi mężczyzna. Na ekranie pojawiają się uzbrojeni żołnierze z symbolami w kształcie kotwicy na ramionach. Bohater kampanii nosi ten znak na służbie w Jednostce Wojskowej Komandosów. Sceny z jego pracy zestawione są ze znakiem kotwicy wymalowanym na przystanku czy widniejącym na koszulkach młodych ludzi podczas demonstracji z użyciem przemocy.

Jak wyjaśniają autorzy kampanii, studio Film Produkcja, jej celem jest ukazanie znaczenia symbolu Polski Walczącej dla żołnierzy – współczesnych kontynuatorów misji historycznych pododdziałów Armii Krajowej – a także wyrażenie sprzeciwu wobec osób, które posługują się nim w kontekście zachowań niegodnych, chuligańskich i agresywnych. Film wyreżyserował Antoni Ferency, a jego tworzenie wsparły także Muzeum Powstania Warszawskiego i Jednostka Wojskowa Komandosów w Lublińcu.  



Nazwa kampanii:
Symbol
Czas:
2016.8.1
Nadawca:
Film Produkcja
Media:
Internet
Wykonawca:
Film Produkcja
Adresaci:
Osoby chcące upamiętnić rocznicę Powstania Warszawskiego
Hasło kampani:
Polska Walcząca - Upamiętniaj Godnie





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek