logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Koszulki od znanych osób – na licytacji
23.11.2011
Tematy: Wydarzenia

Koszulki od znanych osób – na licytacji



Użytkownicy portalu Allegro.pl mają okazję wylicytować koszulki i grafiki zaprojektowane przez jedną z wielu znanych osób, m.in. Olgę Borys, Agatę Dębicką, Maję Popielarską, Marcina Bosaka, Piotra Grabowskiego, Leszka Stanka, Sunset Strip, Justynę Steczkowską, Agę Zaryan, Krzysztofa Hołowczyca, czy aktorów Teatru Muzycznego ROMA.

Od marca 2011 Stowarzyszenie Walki z Rakiem Płuca oddział Szczecin prowadzi kampanię „Trzeba wiedzieć, żeby zwyciężyć” na portalu społecznościowym Facebook, której celem jest zwiększanie społecznej świadomości na temat raka płuca oraz sytuacji osób zmagających się z tą chorobą.

W ramach rozpoczętej 15 listopada aukcji, zorganizowanej z okazji Światowego Miesiąca Świadomości Raka Płuca, projekty przygotowane przez Ambasadorów kampanii zostaną zlicytowane na portalu Allegro.pl, a dochód z ich sprzedaży przekazany zostanie na rzecz osób, które zmagają się z chorobą nowotworową, m.in. na wyposażenie sali terapeutycznej oraz rehabilitacyjnej w Ośrodku Wspierania Chorych na Nowotwory i ich Rodzin w Szczecinie.

Ośrodek ten powstał, by pomagać chorym w walce z nowotworem, ułatwiając im odnalezienie się w nowej codzienności oraz tworząc przestrzeń dla wzajemnego wsparcia. W swoich założeniach Ośrodek Wspierania Chorych na Nowotwory i ich Rodzin w Szczecinie realizuje działania m.in. z zakresu aktywizacji osób z chorobą nowotworową, terapii zajęciowej, fizjoterapii oraz grup wsparcia dla rodzin osób chorych. 

Kampanię wspiera firma farmaceutyczna Roche.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek