logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Koszulki dla wolności od Amnesty International
24.07.2017
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Problemy społeczne, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne, Prawa człowieka

Koszulki dla wolności od Amnesty International



Polski oddział Amnesty International, międzynarodowej organizacji obrony praw człowieka, wyprodukował serię koszulek powiązanych hasłem „Pomóż nam bronić praw człowieka w Polsce”.

Intencją autorów jest zwrócenie uwagi na potencjalne zagrożenie praw i wolności obywatelskich w Polsce. Według Amnesty International planowane zmiany w ustawach o Krajowej Radzie Sądownictwa, Sądzie Najwyższym oraz ustroju sądów powszechnych godzą w konstytucyjną zasadę podziału władzy oraz gwarancje niezależności i niezawisłości sądownictwa.

Koszulki dostępne są w wersji damskiej i męskiej, a do wyboru są cztery wzory, z których każdy prezentuje inną koncepcję wolności, z którą utożsamia się noszący lub nosząca:

  • „Niezależne sądownictwo – to moja wolność!”
  • „Wolność słowa – to moja wolność!”
  • „Wolność od dyskryminacji – to moja wolność!”
  • „Wolność zgromadzeń – to moja wolność!”

Dochód ze sprzedaży przeznaczany jest na działalność statutową organizacji.

(Co warte podkreślenia, akcja pozostaje spójna z ideą stanie na straży praw człowieka również w kontekście walki z pracą niewolniczą w przemyśle tekstylnym – koszulki posiadają certyfikaty WRAP® oraz OEKO-TEX® uwzględniające stosunki pracy i wpływ procesu produkcji na środowisko.)



Nazwa kampanii:
Pomóż nam bronić praw człowieka w Polsce
Nadawca:
Amnesty International





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek