Rusza druga edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej pod nazwą „Nakarm zwierzaka ze schroniska!”. Celem jest pozyskanie finansowego wsparcia dla schronisk i fundacji prozwierzęcych z całej Polski.
W czasie trwania akcji, tj. między 27 czerwca a 25 lipca, na stronie platformy MojaKampania.pl będzie można kupić koszulki oraz torby płócienne promujące kampanię. Prawie 70% kwoty ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz jednej z około 100 organizacji będących beneficjentami kampanii. Na potrzeby akcji przygotowane zostały dwa wzory do wyboru. Rysunkowe postaci psa oraz kota, zerkających znad pustej miski dostępne będą w wersji damskiej, męskiej oraz w rozmiarach dziecięcych. W 2015 roku, podczas pierwszej edycji, uzbierano dla fundacji charytatywnych oraz schronisk 58 260 zł.
Swoje wsparcie dla tegorocznej edycji zadeklarowali Agnieszka Mrozińska oraz Robert Rozmus. Organizatorzy zachęcają zainteresowane współpracą schroniska i fundacje do włączenia się w akcję przez cały czas jej trwania.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko