Kampania z Nowej Zelandii o zabawie wesołych astronautów w kosmosie, pokazuje jak brak kontaktu z Ziemią (dosłownie i w przenośni) może skończyć się brakiem możliwości powrotu do domu. Urząd Miasta Auckland we współpracy z agencją Ogilvy przygotował w grudniu 2008 roku telewizyjną kampanię "Space wasted" mającą na celu uczulenie kierowców na problem jazdy samochodem w stanie nietrzeźwym – zarówno pod wpływem alkoholu, jak i narkotyków. Brak kontaktu z rzeczywistością, choć początkowo bywa zabawny i wprawia w znakomity nastrój, może przynieść tragiczne skutki, zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i na drodze, gdy prowadzi się samochód.
Nazwa kampanii:
Space wasted
Czas:
2008.12.8 - 2008.12.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
Auckland City Council
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Ogilvy New Zealand
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Plan ahaed to get home safely. Don’t Drink And Drive
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!