logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kosmicznie niska łączność
15.12.2008
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Kosmicznie niska łączność

Your browser does not support the video tag.


Kampania z Nowej Zelandii o zabawie wesołych astronautów w kosmosie, pokazuje jak brak kontaktu z Ziemią (dosłownie i w przenośni) może skończyć się brakiem możliwości powrotu do domu. Urząd Miasta Auckland we współpracy z agencją Ogilvy przygotował w grudniu 2008 roku telewizyjną kampanię "Space wasted" mającą na celu uczulenie kierowców na problem jazdy samochodem w stanie nietrzeźwym – zarówno pod wpływem alkoholu, jak i narkotyków. Brak kontaktu z rzeczywistością, choć początkowo bywa zabawny i wprawia w znakomity nastrój, może przynieść tragiczne skutki, zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i na drodze, gdy prowadzi się samochód.



Nazwa kampanii:
Space wasted
Czas:
2008.12.8 - 2008.12.31
Nadawca:
Auckland City Council
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Ogilvy New Zealand
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Plan ahaed to get home safely. Don’t Drink And Drive





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek