Kosmicznie niska łączność
Kampania z Nowej Zelandii o zabawie wesołych astronautów w kosmosie, pokazuje jak brak kontaktu z Ziemią (dosłownie i w przenośni) może skończyć się brakiem możliwości powrotu do domu. Urząd Miasta Auckland we współpracy z agencją Ogilvy przygotował w grudniu 2008 roku telewizyjną kampanię "Space wasted" mającą na celu uczulenie kierowców na problem jazdy samochodem w stanie nietrzeźwym – zarówno pod wpływem alkoholu, jak i narkotyków. Brak kontaktu z rzeczywistością, choć początkowo bywa zabawny i wprawia w znakomity nastrój, może przynieść tragiczne skutki, zarówno w przestrzeni kosmicznej, jak i na drodze, gdy prowadzi się samochód.
Nazwa kampanii:
Space wasted
Czas:
2008.12.8 - 2008.12.31
Nadawca:
Auckland City Council
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Ogilvy New Zealand
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Plan ahaed to get home safely. Don’t Drink And Drive
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat