logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  22.01.2010

Kosmetyki pierwszej potrzeby



W maju 2008 roku miała miejsce kampania „Unicef PROAGING. Unicef Survival Kit for children.” zorganizowana na zlecenie niemieckiego oddziału UNICEFu przez agencję Serviceplan. Założeniem kampanii było zwrócenie uwagi na ciężką sytuację afrykańskich dzieci dla których każdy dzień jest walką o życie. Jak pokazują statystyki co czwarte dziecko z tego regionu umiera przez piątymi urodzinami – z powodu biedy, głodu, chorób, braku dostępu do wody. Twórcy kampanii pokazują, że drobiazgi, w europejskim mniemaniu, takie jak woda pitna, moskitiery, surowica oraz mydło mogą je ochronić przed zdecydowanie przedwczesną śmiercią.

Aby zwrócić uwagę na gorzki problem umierających dzieci wykorzystano sposób, w jaki tworzone są reklamy kosmetyków – produktów związanych z pielęgnacją i pięknem. W ten sposób niewątpliwie uzyskano efekt zaskoczenia treścią przekazu, który pozornie wygląda na lekki i przyjemny. Podobny zabieg zastosowano np. w brytyjskiej kampanii prowadzonej z okazji Dnia Białej Wstążki.

W ramach kampanii prowadzony był internetowy butik sprzedający „kosmetyki” z serii pro-aging, czyli pakiety pomocowe złożone z produktów umieszczonych na reklamach.
E. Płuciennik


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Ochraniacze dla psychiki


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek