logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kosmetyki pierwszej potrzeby
22.01.2010
Tematy: Kreacje / printy

Kosmetyki pierwszej potrzeby



W maju 2008 roku miała miejsce kampania „Unicef PROAGING. Unicef Survival Kit for children.” zorganizowana na zlecenie niemieckiego oddziału UNICEFu przez agencję Serviceplan. Założeniem kampanii było zwrócenie uwagi na ciężką sytuację afrykańskich dzieci dla których każdy dzień jest walką o życie. Jak pokazują statystyki co czwarte dziecko z tego regionu umiera przez piątymi urodzinami – z powodu biedy, głodu, chorób, braku dostępu do wody. Twórcy kampanii pokazują, że drobiazgi, w europejskim mniemaniu, takie jak woda pitna, moskitiery, surowica oraz mydło mogą je ochronić przed zdecydowanie przedwczesną śmiercią.

Aby zwrócić uwagę na gorzki problem umierających dzieci wykorzystano sposób, w jaki tworzone są reklamy kosmetyków – produktów związanych z pielęgnacją i pięknem. W ten sposób niewątpliwie uzyskano efekt zaskoczenia treścią przekazu, który pozornie wygląda na lekki i przyjemny. Podobny zabieg zastosowano np. w brytyjskiej kampanii prowadzonej z okazji Dnia Białej Wstążki.

W ramach kampanii prowadzony był internetowy butik sprzedający „kosmetyki” z serii pro-aging, czyli pakiety pomocowe złożone z produktów umieszczonych na reklamach.
E. Płuciennik








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek