Pod hasłem „ONwPracy” ruszyła kampania informacyjna fundacji TUS, która ma przekonać pracodawców, że osoba niepełnosprawna też może być dobrym pracownikiem. Kampania opiera się m.in. na 40 plakatach eksponowanych w w Łodzi na wiatach przystankowych i na citylightach oraz reklamach w metrze w Warszawie.
Fundacja chce walczyć z dyskryminacją osób niepełnosprawnych (ON) na rynku pracy, informując pracodawców, jakie korzyści mogą odnieść z zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Według fundacji główną przyczyną tego zjawiska jest niedostateczna znajomość przepisów prawa dotyczących zatrudniania ON, a także niechęć do przechodzenia przez procedury ubiegania się np. o dofinansowanie do wynagrodzeń.
Organizatorzy akcji chcą przybliżyć przepisy i procedury dotyczące zatrudniania osób niepełnosprawnych. Specjalna strefa pracodawcy powstanie na portalu internetowym ONwpracy.org.pl tworzonym na potrzeby kampanii. Strona będzie zawierała również kalkulator dofinansowań, pozwalający wyliczyć o ile można obniżyć koszty pracy niepełnosprawnego pracownika.
Kampania potrwa do grudnia 2010 r.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę