logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  14.03.2012

Konsumenci polecają



15 marca, z okazji Światowego Dnia Rekomendacji, rusza nowy, długofalowy program społeczny o nazwie „Rekomendujcie!” Jego celem jest popularyzowanie wśród konsumentów prawa do dzielenia się doświadczeniami oraz do rekomendowania tego, co uważają za dobre, słuszne i godne polecenia. Inicjatorem i promotorem programu jest agencja marketingowa Streetcom Polska.

15 marca 1962 roku prezydent John F. Kennedy wygłosił przemówienie w Kongresie Stanów Zjednoczonych, w którym sformułował cztery podstawowe prawa konsumentów: do informacji, do wyboru, do bezpieczeństwa, do reprezentacji. Na pamiątkę tego wydarzenia w 1983 roku pierwszy raz obchodzono w USA Dzień Konsumenta ( w Polsce od 2000 roku). Prezydent Kennedy zasłynął również ze sformułowania „Konsumenci to my wszyscy”.

Agencja Streetcom postuluje piąte prawo konsumentów: do rekomendacji. Hasło przewodne programu brzmi: „Mamy prawo do rekomendowania tego, co dobre!”. Celem akcji jest wzmacnianie pozytywnych relacji między konsumentami i popularyzowanie prawa do dzielenia się dobrymi doświadczeniami. 

W ramach programu tworzone będą miejsca, które pomogą w komunikowaniu się konsumentów i dawaniu rekomendacji. Pierwszym miejscem, które pomaga w komunikowaniu się konsumentów, jest uruchomiona strona „Rekomendujcie!” na Facebooku.

– Postanowiliśmy stworzyć program społeczny, zainspirowani otwartością konsumentów należących do wielkiej społeczności Streetcom, z którą mamy stały kontakt. Tworząc program, pragniemy zaprosić wszystkich do nieustannego wymieniania informacji na temat tego, co jest dobre i warte polecania. Wszyscy chętnie korzystamy z prawa do rekomendowania sobie nawzajem tego, co lubimy, cenimy. Program może przy tym udowodnić, że łatka przyczepiona do Polaków – wiecznych maruderów – nie jest prawdziwa. Dlatego misją  akcji „Rekomendujcie” jest tworzenie miejsc i generowanie okazji do wymieniania pozytywnych opinii. Wieloletnie doświadczenie agencji pozwala mieć pewność, że każdy człowiek może stać się opiniotwórczy dla swojego otoczenia i dlatego zwracamy się do wszystkich konsumentów z prośbą o włączanie się do akcji i wpływanie na pozytywniejsze spojrzenie na rzeczywistość. – mówi Iwona Gniedziejko-Płuciennik, odpowiadająca za program „Rekomendujcie!” w agencji Streetcom.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek