logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwecja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  27.11.2013

Konsola jak lekarstwo



Obok medycznego przyrządu leży konsola, a otwartemu pudełku z lekami towarzyszy kolorowa zabawka.

Dzieci są ciekawe otaczającego świata i uwielbiają spędzać czas na zabawie. Okres dzieciństwa jest kojarzony z zabawkami, bajkami oraz grami dla najmłodszych. Jednak zdarza się tak, że dziecko trafia do szpitala i zamiast biegać po podwórku, jest przykute do łóżka, a kolorowe zwykle wnętrze przedszkola lub pokoju musi zamienić na szpitalną salę z medycznym wyposażeniem.

Kampania „More childish” („Bardziej dziecięcy”) powstała w celu uatrakcyjnienia pobytu dzieci w szpitalu poprzez zmianę wystroju w placówkach opieki zdrowotnej na bardziej dopasowany do ogólnego charakteru dzieci. Na plakatach prezentujących akcję medyczne przyrządy są jednocześnie częścią zabawek dla dzieci. Informacja „Help us make the childrens hospital a little more childish. Our mission is to make the time spent at the hospital fly so that the kids can forget the pain for a while. Text ”leka” to 72 930 to donate 75 SEK.” („Pomóż nam uczynić dziecięce szpitale bardziej dziecięcymi. Naszą misją jest sprawić, że czas w szpitalu upłynie w taki sposób, aby dzieci mogły na chwilę zapomnieć o bólu. Wyślij sms o treści „leka” na 72 930, aby podarować 75 SEK.”) wyjaśnia koncepcję przedsięwzięcia i zachęca do udzielenia wsparcia finansowego.

The Foundation for Queen Silvia Children’s Hospital działa z myślą o dzieciach, które muszą przebywać w szpitalu. Działalność fundacji ma przyczynić się do zmiany dziecięcych szpitali, aby czas spędzany w takiej placówce nie był skoncentrowany jedynie na przebiegu procesu leczenia.

Julia Dybiec


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
More childish
Czas:
2013.10.1 - 2013.10.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
The Foundation for Queen Silvia Children’s Hospital
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
Milk
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Help us make the childrens hospital a little more childish. Our mission is to make the time spent at the hospital fly so that the kids can forget the pain for a while. Text "leka" to 72 930 to donate 75 SEK. (Pomóż nam uczynić dziecięce szpitale bardziej dziecięcymi. Naszą misją jest sprawić, że czas w szpitalu upłynie w taki sposób, aby dzieci mogły na chwilę zapomnieć o bólu. Wyślij sms o treści „leka” na 72 930, aby podarować 75 SEK)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek