logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkursy o społecznej odpowiedzialności
01.12.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkursy o społecznej odpowiedzialności



Osoby interesujące się tematyką społecznej odpowiedzialności, mają teraz szansę na udział w dwóch tematycznych konkursach.

Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie organizuje konkurs fotograficzny „Odpowiedzialność Społeczna w Obiektywie” oraz konkurs merytoryczny „Społecznie Odpowiedzialni”. Konkursy są realizowane w ramach projektu „Społecznie Odpowiedzialna Uczelnia” finansowanego ze środków unijnych. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej puli 12.000 zł

Założeniem konkursu fotograficznego jest pokazanie ważnych problemów społecznych oraz wyrażenie swojego komentarza do nich.

Zadaniem konkursu merytorycznego jest przygotowanie pracy na jeden z tematów:
1. Społeczna odpowiedzialność uczelni wyższych w Polsce. Przykłady, strategie, możliwości…
2. Rola pedagoga w pobudzaniu aktywności społeczności lokalnych. Studium przypadku.
3. Współpraca uczelni wyższych z podmiotami gospodarki społecznej. Wyzwania, perspektywy, szanse, zagrożenia…
4. Realizacja polityki wielokulturowości przez polskie uczelnie. Studium przypadku.
Nagrodzone oraz najciekawsze nadesłane prace zostaną opublikowane na portalu www.społecznieodpowiedzialni.pl

Fotografie oraz prace należy przesłać do 15 lutego 2010 r. Formularze zgłoszeniowe są dostępne na stronie www.spolecznieodpowiedzialni.pl.

„Społecznie Odpowiedzialna Uczelnia” to projekt naukowo – badawczy, realizowany przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną TWP w Warszawie, stawiający sobie za cel stworzenie nowej jakości w naukach społecznych w czterech obszarach tematycznych: polityka społeczna, pedagogika społeczna, gospodarka społeczna oraz społecznie odpowiedzialny biznes.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek