logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  26.01.2009

Konkursy kampanijne w województwie wielkopolskim



Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację w formie wspierania zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie pomocy społecznej w roku 2009

Celem konkursu jest wyłonienie ofert i zlecenie organizacjom pozarządowym do realizacji poniższych zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w zakresie pomocy społecznej.

1. Rodzaje zadań wraz z wysokością środków publicznych przeznaczonych na
ich realizację:

Kreowanie pozytywnego wizerunku rodziny
Działania podejmowane w formie kampanii społecznej
np.: filmy, audycje radiowe i telewizyjne, wystawy, plakaty, billboardy, promocja „dobrych praktyk” poprzez m.in. konferencje, seminaria i inne, których celem jest przedstawienie rodziny w tym rodziny wielodzietnej, wielopokoleniowej w pozytywnym świetle jako rodziny wydolnej opiekuńczo, wychowawczo, ekonomicznie, lub organizacja imprezy o zasięgu regionalnym, w formie festynu rodzinnego, widowiska ulicznego, imprezy sportowej, koncertu, prezentacji twórczości artystycznej rodzin, której celem jest promocja pozytywnego wizerunku rodziny poprzez różnego rodzaju konkursy, zabawy dla całych rodzin, ze szczególnym uwzględnieniem rodzin wielodzietnych i wielopokoleniowych, ukazująca pozytywne relacje i więzi rodzinne.
— Budżet: 45.000,00 zł

Koszty kwalifikowalne:
koszty osobowe (wynagrodzenie specjalistów, konferansjera); wynajem sali (w przypadku organizowanych spotkań) lub namiotu (w przypadku festynu); koszty promocji; zakup materiałów do konkursów; zakup nagród dla uczestników; poczęstunek uczestników; wypożyczenie sprzętu nagłaśniającego; obsługa księgowa projektu (koszt nie przekraczający 5% otrzymanej dotacji)

Kreowanie pozytywnego wizerunku seniora – kampania społeczna
Podejmowanie działań w formie kampanii społecznej
np.: cykle wykładów,
seminaria, konferencje, publikacje, plakaty, filmy amatorskie, audycje radiowe i telewizyjne, billboardy, wystawy fotograficzne itp., których celem jest przedstawienie seniora jako osoby interesującej, aktywnej, sprawnej, pełniącej różne role społeczne, wspierającej rodzinę i najbliższe otoczenie, w tym młodsze pokolenie.
— Budżet: 40.000,00 zł

Koszty kwalifikowalne:
koszty promocji (np.: druk zaproszeń, ulotek, plakatów, materiałów informacyjnych, wynajem powierzchni reklamowej, czasu antenowego); zatrudnienie specjalistów; wynajem pomieszczeń (w przypadku organizowanych spotkań); wypożyczenie sprzętu nagłaśniającego, multimedialnego; zakup materiałów do multimediów; drobny poczęstunek podczas zajęć; materiały do zajęć; obsługa księgowa projektu (koszt nie przekraczający 5% otrzymanej dotacji)

Konkurs obejmuje oferty przedsięwzięć, których realizacja rozpoczyna się w kwietniu 2009 roku, a jego zakończenie nastąpi nie później niż dnia 30 listopada 2009r. z wyjątkiem:

Kryteria jakie muszą spełniać podmioty składające ofertę:
1. Posiadać osobowość prawną.
2. Prowadzić działalność na terenie województwa wielkopolskiego.
3. Działać na rzecz rozwiązywania problemów społecznych określonych
przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego jako priorytetowe.
4. Nie posiadać zobowiązań publiczno – prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych źródeł o charakterze publicznym.
5. Posiadać własne konto bankowe.
6. Prowadzić księgowość.
7. Wyrazić zgodę na opublikowanie informacji dotyczących realizowanych zadań.

Oferty należy składać do dnia 18 lutego 2009 roku do godziny 15:30
Szczegóły na www.bip.umww.pl/portal?id=216430


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 11.09.2023

    Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września


  • 07.09.2023

    13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie


  • 04.09.2023

    Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki


  • 04.09.2023

    „Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji


  • 31.08.2023

    Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek