Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację w formie wspierania zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie pomocy społecznej w roku 2009
Celem konkursu jest wyłonienie ofert i zlecenie organizacjom pozarządowym do realizacji poniższych zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w zakresie pomocy społecznej.
1. Rodzaje zadań wraz z wysokością środków publicznych przeznaczonych na
ich realizację:
Kreowanie pozytywnego wizerunku rodziny
Działania podejmowane w formie kampanii społecznej np.: filmy, audycje radiowe i telewizyjne, wystawy, plakaty, billboardy, promocja „dobrych praktyk” poprzez m.in. konferencje, seminaria i inne, których celem jest przedstawienie rodziny w tym rodziny wielodzietnej, wielopokoleniowej w pozytywnym świetle jako rodziny wydolnej opiekuńczo, wychowawczo, ekonomicznie, lub organizacja imprezy o zasięgu regionalnym, w formie festynu rodzinnego, widowiska ulicznego, imprezy sportowej, koncertu, prezentacji twórczości artystycznej rodzin, której celem jest promocja pozytywnego wizerunku rodziny poprzez różnego rodzaju konkursy, zabawy dla całych rodzin, ze szczególnym uwzględnieniem rodzin wielodzietnych i wielopokoleniowych, ukazująca pozytywne relacje i więzi rodzinne.
— Budżet: 45.000,00 zł
Koszty kwalifikowalne:
koszty osobowe (wynagrodzenie specjalistów, konferansjera); wynajem sali (w przypadku organizowanych spotkań) lub namiotu (w przypadku festynu); koszty promocji; zakup materiałów do konkursów; zakup nagród dla uczestników; poczęstunek uczestników; wypożyczenie sprzętu nagłaśniającego; obsługa księgowa projektu (koszt nie przekraczający 5% otrzymanej dotacji)
Kreowanie pozytywnego wizerunku seniora – kampania społeczna
Podejmowanie działań w formie kampanii społecznej np.: cykle wykładów,
seminaria, konferencje, publikacje, plakaty, filmy amatorskie, audycje radiowe i telewizyjne, billboardy, wystawy fotograficzne itp., których celem jest przedstawienie seniora jako osoby interesującej, aktywnej, sprawnej, pełniącej różne role społeczne, wspierającej rodzinę i najbliższe otoczenie, w tym młodsze pokolenie.
— Budżet: 40.000,00 zł
Koszty kwalifikowalne:
koszty promocji (np.: druk zaproszeń, ulotek, plakatów, materiałów informacyjnych, wynajem powierzchni reklamowej, czasu antenowego); zatrudnienie specjalistów; wynajem pomieszczeń (w przypadku organizowanych spotkań); wypożyczenie sprzętu nagłaśniającego, multimedialnego; zakup materiałów do multimediów; drobny poczęstunek podczas zajęć; materiały do zajęć; obsługa księgowa projektu (koszt nie przekraczający 5% otrzymanej dotacji)
Konkurs obejmuje oferty przedsięwzięć, których realizacja rozpoczyna się w kwietniu 2009 roku, a jego zakończenie nastąpi nie później niż dnia 30 listopada 2009r. z wyjątkiem:
Kryteria jakie muszą spełniać podmioty składające ofertę:
1. Posiadać osobowość prawną.
2. Prowadzić działalność na terenie województwa wielkopolskiego.
3. Działać na rzecz rozwiązywania problemów społecznych określonych
przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego jako priorytetowe.
4. Nie posiadać zobowiązań publiczno – prawnych wobec budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych źródeł o charakterze publicznym.
5. Posiadać własne konto bankowe.
6. Prowadzić księgowość.
7. Wyrazić zgodę na opublikowanie informacji dotyczących realizowanych zadań.
Oferty należy składać do dnia 18 lutego 2009 roku do godziny 15:30
Szczegóły na www.bip.umww.pl/portal?id=216430
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna
-
28.08.2024
Konkurs Art Moves 2024 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty