70% powierzchni ziemi zajmuje woda, ale zaledwie 0,1% tych zasobów to woda pitna. Dostępu do wody, która spełnia podstawowe normy czystości, nie mają 884 miliony ludzi na całym świecie. Z problemem tym zmaga się Polska Akcja Humanitarna, która buduje w Sudanie studnie, zapewniające dostęp do wody setkom ludzi.
Dostęp do wody pitnej, będący przedmiotem „Kampanii Wodnej” PAH, jest tematem konkursu graficznego „Kreatywna Kropla” ogłoszonego przez organizację.
PAH zaprasza grafików do udziału w konkursie na najlepszy projekt koszulki, która będzie propagować dostęp do wody pitnej. Premiera koszulki ze zwycięskim wzorem będzie miała miejsce w marcu, podczas obchodów Światowego Dnia Wody, obok koszulek zaprojektowanych przez polskich artystów, którzy zasiądą w jury.
Nagrodą główną w konkursie jest ekspozycja nagrodzonego projektu na wystawie on-line na stronie www.pah.org.pl oraz wydruk nagrodzonych projektów wraz z projektami profesjonalnych projektantów.
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 25 lutego br. na adres Polskiej Akcji Humanitarnej, z dopiskiem „Kreatywna Kropla”. Szczegóły oraz regulamin dostępne są na stronie konkursu.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia