logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  20.02.2008

Konkurs na ukazanie nieznanego oblicza biznesu



1 lutego wystartował ogólnopolski konkurs fotograficzny „Biznes w obiektywie – liderzy bankowości”. Konkurs organizowany jest w ramach projektu „Biznes w obiektywie”, mającego na celu propagowanie idei współpracy biznesu i sztuki.

Konkurs to najmłodszy projekt fundacji Commitment To Europe arts & business realizowany wspólnie z firmą Deloitte i Harvard Business Review Polska. To inicjatywa łącząca świat biznesu i fotografii. Głównym założeniem projektu jest popularyzacja sztuki – sztuki zarządzania oraz sztuki fotografii portretowej. Jednym z celów przedsięwzięcia jest wyłonienie młodych, zdolnych fotografów oraz stworzenie albumu zdjęć zawierającego sylwetki wybitnych osobistości polskiego sektora finansowego w dwóch rolach: zawodowej i prywatnej.

Album ma być sposobem na przełamanie stereotypu biznesmena-bankowca postrzeganego często jako niedostępny profesjonalista. Prezes banku w opinii społecznej jest osobą, której w życiu zawodowym bezustannie towarzyszą kalkulacja oraz rozsądek. Zdjęcia wykonane przez młodych fotografików mają ukazać nie tylko znane powszechnie oblicze osób pełniących najbardziej odpowiedzialne funkcje, lecz przede ich niepowtarzalną osobowość.

W ramach konkursu młodzi fotografowie-profesjonaliści do 31 marca mogą nadsyłać dwie prace konkursowe:
1. zdjęcie portretowe – ujęcie ukazujące osobę podczas wykonywania obowiązków służbowych
2. zdjęcie sytuacyjne – ujęcie „after hours” przedstawiające portretowanego jako osobę prywatną w scenerii ukazującej jego zainteresowania, sposoby spędzania wolnego czasu.

Konkurs jest szansą dla młodych fotografików na rozpoczęcie profesjonalnej kariery zawodowej. Jury w składzie Paweł Pyrz (fotograf), profesor Stanisław Wieczorek (ASP), przedstawiciel Harvard Business Review Polska oraz przedstawiciel Deloitte wyłoni trzech finalistów. Każdy z nich otrzyma nagrodę wysokości 8 tys zł. Laureaci sfotografują wybitnych menagerów sektora finansowego w dwóch odsłonach – podczas pracy i „po godzinach”.

Regulamin konkursu oraz więcej informacji na stronie: www.bizneswobiektywie.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek