logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na ukazanie nieznanego oblicza biznesu
20.02.2008
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na ukazanie nieznanego oblicza biznesu



1 lutego wystartował ogólnopolski konkurs fotograficzny „Biznes w obiektywie – liderzy bankowości”. Konkurs organizowany jest w ramach projektu „Biznes w obiektywie”, mającego na celu propagowanie idei współpracy biznesu i sztuki.

Konkurs to najmłodszy projekt fundacji Commitment To Europe arts & business realizowany wspólnie z firmą Deloitte i Harvard Business Review Polska. To inicjatywa łącząca świat biznesu i fotografii. Głównym założeniem projektu jest popularyzacja sztuki – sztuki zarządzania oraz sztuki fotografii portretowej. Jednym z celów przedsięwzięcia jest wyłonienie młodych, zdolnych fotografów oraz stworzenie albumu zdjęć zawierającego sylwetki wybitnych osobistości polskiego sektora finansowego w dwóch rolach: zawodowej i prywatnej.

Album ma być sposobem na przełamanie stereotypu biznesmena-bankowca postrzeganego często jako niedostępny profesjonalista. Prezes banku w opinii społecznej jest osobą, której w życiu zawodowym bezustannie towarzyszą kalkulacja oraz rozsądek. Zdjęcia wykonane przez młodych fotografików mają ukazać nie tylko znane powszechnie oblicze osób pełniących najbardziej odpowiedzialne funkcje, lecz przede ich niepowtarzalną osobowość.

W ramach konkursu młodzi fotografowie-profesjonaliści do 31 marca mogą nadsyłać dwie prace konkursowe:
1. zdjęcie portretowe – ujęcie ukazujące osobę podczas wykonywania obowiązków służbowych
2. zdjęcie sytuacyjne – ujęcie „after hours” przedstawiające portretowanego jako osobę prywatną w scenerii ukazującej jego zainteresowania, sposoby spędzania wolnego czasu.

Konkurs jest szansą dla młodych fotografików na rozpoczęcie profesjonalnej kariery zawodowej. Jury w składzie Paweł Pyrz (fotograf), profesor Stanisław Wieczorek (ASP), przedstawiciel Harvard Business Review Polska oraz przedstawiciel Deloitte wyłoni trzech finalistów. Każdy z nich otrzyma nagrodę wysokości 8 tys zł. Laureaci sfotografują wybitnych menagerów sektora finansowego w dwóch odsłonach – podczas pracy i „po godzinach”.

Regulamin konkursu oraz więcej informacji na stronie: www.bizneswobiektywie.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek