logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  26.02.2008

Konkurs na symbol kampanii społecznej



Polska Unia Medycyny Transplantacyjnej, Linemed.pl i Allianz Polska ogłosiły konkurs na symbol kampanii „Transplantacje – Dar Życia” – akcji promujący ideę pośmiertnego dawstwa organów.

Choć, jak wynika z badań opinii publicznej, Polacy uznają przeszczepianie za skuteczną i często jedyną metodę ratowania zdrowia i życia, wciąż brakuje narządów do transplantacji. Pomimo wysokiego odsetka (70%) deklarujących zgodę na pobranie narządów po śmierci, procedura jest bardzo często blokowana przez rodzinę zmarłego, która w polskiej praktyce jest ostatnią instancją decyzyjną.

Kampania „Transplantacje – Dar Życia” skierowana jest do grupy „zdecydowanych dawców” i — pośrednio — ich rodzin. Jej podstawowym celem jest zachęcenie tych, którzy uznają ideę transplantacji za słuszną, do otwartej „deklaracji”, a wręcz „manifestacji” woli przekazania narządów do transplantacji. Przede wszystkim, chodzi o nakłonienie zdecydowanych, aby poinformowali o swojej woli najbliższych.

Drugim celem kampanii jest przedstawienie opinii publicznej faktów na temat transplantologii, które przeczą potocznym wyobrażeniom i uprzedzeniom niejednokrotnie motywującym odmowę rodzin zmarłych. Grupą docelową kampanii jest więc, przede wszystkim, grupa „zdecydowanych dawców”, a także – pośrednio – ich rodziny. Akcja będzie miała charakter aktywizujący i informacyjny.

Termin nadsyłania prac – 31 marca 2008 r.
Nagroda główną w kategorii wiekowej do lat 15 jest aparat fotograficzny, a w kategorii wiekowej powyżej lat 16 – cyfrowa kamera wideo.

Regulamin konkursu: http://linemed.pl/nhealth_guide/details/cId,13,id,90


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek