logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na spot reklamowy „Nie bądź ofiarą losu! Głosuj!”
23.09.2011
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na spot reklamowy „Nie bądź ofiarą losu! Głosuj!”



Tylko do 28 września można zgłaszać filmy profrekwencyjne do konkursu Nie bądź ofiarą losu! Głosuj! organizowanego przez portal MillionYou.com, Fundację Polska Przedsiębiorcza i Ruch Normalne Państwo pod patronatem honorowym Prezydenta RP.

Celem konkursu jest aktywizacja twórców filmowych oraz użytkowników portalu MillionYou.com wokół idei uczestnictwa w wyborach parlamentarnych 9 października.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto ma pomysł na film zachęcający do udziału w wyborach.
Efektem konkursu będzie pula wartościowych filmów profrekwencyjnych. Na stronach konkursowych można oglądać jako inspirację, dwa filmy profrekwencyjne, które przygotował fotograf Tomasz Sikora.

Konkurs jest jednym z elementów kampanii Nie bądź ofiarą losu! Głosuj! organizowanejpod patronatem Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. Najlepsze filmy zostaną umieszczone na stronie internetowej Prezydenta oraz będą mogły zostać wykorzystane w mediach jako materiał promujący uczestnictwo w wyborach. Dla najlepszych twórców filmów czekają nagrody rzeczowe.

Filmy zgłaszane na konkurs nie mogą być filmami agitacyjnymi.
Informacje na temat konkuru znajdują się na stronie internetowej MillionYou.com.
Serwis KampanieSpoleczne.pl jest patronem medialnym konkursu.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek