W ramach Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego Centrum Edukacji Obywatelskiej zorganizowało konkurs na reklamę społeczną promującą ideę dialogu międzykulturowego. Kierowany on jest do uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Termin na przesyłanie prac konkursowych mija 16 maja 2008 r.
Reklama ma mówić o potrzebie podjęcia dialogu pomiędzy różnymi grupami narodowościowymi, etnicznymi i religijnymi. Nie ma żadnych ograniczeń co do zawartości pracy. Może to być np.: fotokomiks, 1-minutowy film lub spot radiowy, plakat, ulotka, wlepka. Wytyczne dotyczące wymagań technicznych prac konkursowych znajdują się w regulaminie.
Prace konkursowe mogą być przygotowane samodzielnie lub w zespole liczącym maksymalnie 4 osoby (wówczas nagrody przyznawane będą zespołowo).
Laureatom zostaną przyznane nagrody rzeczowe – dyktafony i albumy. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie CEO.
Każdy uczeń może zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając pracę na adres: Centrum Edukacji Obywatelskiej; ul. Noakowskiego 10/ 1, 00 – 666 Warszawa; z dopiskiem: „Konkurs na reklamę społeczną”
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!