W ramach Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego Centrum Edukacji Obywatelskiej zorganizowało konkurs na reklamę społeczną promującą ideę dialogu międzykulturowego. Kierowany on jest do uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
Termin na przesyłanie prac konkursowych mija 16 maja 2008 r.
Reklama ma mówić o potrzebie podjęcia dialogu pomiędzy różnymi grupami narodowościowymi, etnicznymi i religijnymi. Nie ma żadnych ograniczeń co do zawartości pracy. Może to być np.: fotokomiks, 1-minutowy film lub spot radiowy, plakat, ulotka, wlepka. Wytyczne dotyczące wymagań technicznych prac konkursowych znajdują się w regulaminie.
Prace konkursowe mogą być przygotowane samodzielnie lub w zespole liczącym maksymalnie 4 osoby (wówczas nagrody przyznawane będą zespołowo).
Laureatom zostaną przyznane nagrody rzeczowe – dyktafony i albumy. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie CEO.
Każdy uczeń może zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając pracę na adres: Centrum Edukacji Obywatelskiej; ul. Noakowskiego 10/ 1, 00 – 666 Warszawa; z dopiskiem: „Konkurs na reklamę społeczną”
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję