Stowarzyszenie MANKO ogłosiło konkurs na najlepszy spot filmowy promujący kampanię „Polska Bez Dymu”. Celem konkursu jest pokazanie indywidualnego podejścia do problemu biernego palenia oraz zakazu palenia w miejscach publicznych.
Aby wziąć udział w konkursie należy nadesłać na płycie DVD/CD na adres organizatora film w formacie mov, mpg lub avi wraz z wypełnionym i podpisanym oświadczeniem będącym załącznikiem do regulaminu (dostępny na stronie www.polskabezdymu.pl).
Przy ocenie filmów pod uwagę będzie brany związek tematu filmu ze zjawiskiem czynnego lub biernego palenia tytoniu, a także umiejętność pokazania głębszego społecznego kontekstu opisywanego zdarzenia. Kryterium oceny będzie także: oryginalność, pomysłowość, elementy humorystyczne, kreatywność, wartość artystyczna filmu oraz zgodność gatunkowa z reklamą społeczną.
Nagrodą w konkursie jest możliwość prezentacji filmu podczas przeglądu filmowego „Wypalone Kino”, który odbędzie się 12 – 15 października br. w Centrum Kultury Rotunda w Krakowie. Dla zwycięzców przewidziane są również nagrody rzeczowe. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie www.polskabezdymu.pl w pierwszym tygodniu października br.
Kampania „Polska bez Dymu” została zainaugurowana 31 maja br. w ramach Światowego Dnia bez Tytoniu. Ma ona na celu przekonanie Polaków do całkowitego zakazu palenia w miejscach publicznych oraz edukację nt. skutków biernego palenia.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.05.2022
Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej”
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy