logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na reklamę bez dymu
02.08.2009
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na reklamę bez dymu



Stowarzyszenie MANKO ogłosiło konkurs na najlepszy spot filmowy promujący kampanię „Polska Bez Dymu”. Celem konkursu jest pokazanie indywidualnego podejścia do problemu biernego palenia oraz zakazu palenia w miejscach publicznych.

Aby wziąć udział w konkursie należy nadesłać na płycie DVD/CD na adres organizatora film w formacie mov, mpg lub avi wraz z wypełnionym i podpisanym oświadczeniem będącym załącznikiem do regulaminu (dostępny na stronie www.polskabezdymu.pl).

Przy ocenie filmów pod uwagę będzie brany związek tematu filmu ze zjawiskiem czynnego lub biernego palenia tytoniu, a także umiejętność pokazania głębszego społecznego kontekstu opisywanego zdarzenia. Kryterium oceny będzie także: oryginalność, pomysłowość, elementy humorystyczne, kreatywność, wartość artystyczna filmu oraz zgodność gatunkowa z reklamą społeczną.

Nagrodą w konkursie jest możliwość prezentacji filmu podczas przeglądu filmowego „Wypalone Kino”, który odbędzie się 12 – 15 października br. w Centrum Kultury Rotunda w Krakowie. Dla zwycięzców przewidziane są również nagrody rzeczowe. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie www.polskabezdymu.pl w pierwszym tygodniu października br.

Kampania „Polska bez Dymu” została zainaugurowana 31 maja br. w ramach Światowego Dnia bez Tytoniu. Ma ona na celu przekonanie Polaków do całkowitego zakazu palenia w miejscach publicznych oraz edukację nt. skutków biernego palenia.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek