Ruszył facebookowy konkurs „FaniMani Challenge Week”, przygotowany dla organizacji, które zbierają darowizny na FaniMani.pl. Celem konkursu będzie wyłonienie 3 najbardziej aktywnych NGO.
Do 6 czerwca beneficjenci, którzy zgłoszą chęć udziału w wyzwaniu będą rywalizować o jeden z trzech zestawów nagród, czyli podwojenie zebranych darowizn oraz pakiet promocyjny, w skład którego będzie wchodzić: post na Facebooku, post na blogu FaniMani, promocja na stronie głównej FaniMani.pl, promocja w newsletterze z okazjami FaniMani.pl oraz promocja w Google. Inicjatywa, o której będzie najgłośniej (czyli która wzbudzi największe zainteresowanie i ruch na swoim facebookowym kanale, a przede wszystkim pozyska największą liczbę nowych wspierających, zarejestrowanych w czasie trwania konkursu) zdobędzie pierwszą nagrodę w postaci podwojenia darowizn zebranych w okresie do 30.06 oraz najbardziej rozbudowanego pakietu promocyjnego, dzięki któremu zwycięzca będzie promowany na kanałach FaniMani do końca czerwca. Druga z najbardziej aktywnych organizacji otrzyma pakiet promocyjny oraz podwojenie wartości zebranych darowizn do dnia 24.06. Trzeci z beneficjentów będzie mógł cieszyć się pakietem promocyjnym i podwojeniem zebranych darowizn w okresie do 17.06. Organizatorzy zapraszają wszystkie organizacje do zgłoszenia swojego udziału poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego pod tym linkiem.
Tabele z aktualnym stanem rywalizacji będą publikowane raz dziennie na Facebooku. Ogłoszenie wyników i wyłonienie zwycięzców odbędzie się 6.06. Wypłaty wszystkich darowizn zgodne będą z regulaminem beneficjenta dostępnym na stronie FaniMani.pl.
FaniMani.pl to serwis umożliwiający pomaganie wybranym organizacjom społecznym przy okazji zakupóww internecie. Zarejestrowane podmioty otrzymują darowizny za każdym razem, gdy użytkownik robiący zakupy online przez FaniMani.pl, wskaże wybraną organizację jako cel, który chce aktualnie wesprzeć. Zakupy za pomocą serwisu robi sięw standardowy sposób i płaci się tyle co zawsze, a do organizacji trafia kilka procent wartości zakupów. Klient nie płaci więcej – wygenerowana darowizna pochodzi z budżetu marketingowego danego sklepu.
zobacz także
-
03.10.2025Wydarzenia
Weekend Adopcji Mars i TOZ
-
01.10.2025Wydarzenia
Rusza system kaucyjny! Na czym polega?
-
19.09.2025Wydarzenia
IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!
-
17.09.2025Wydarzenia
Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra
-
10.09.2025Wydarzenia
Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

