logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na plakat walczący z ubóstwem
26.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na plakat walczący z ubóstwem



Regionalne Centrum Informacji ONZ na Europę Zachodnią (UNRIC) w Brukseli we współpracy z europejskimi Centrami Informacji ONZ, w tym z ośrodkiem UNIC w Warszawie, ogłosiło konkurs na europejski plakat na rzecz walki z ubóstwem.

Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu w ramach kampanii informacyjnej ONZ dotyczącej Milenijnych Celów Rozwoju. Wspomniane cele to zobowiązania dotyczące poprawy jakości życia najuboższych, złożone przez przywódców 189 państw w 2000 roku na Szczycie Narodów Zjednoczonych. Jednym z wyznaczonych podczas spotkania celów jest redukcja o połowę liczby osób żyjących w skrajniej biedzie. Na wykonanie tego zadania światowi liderzy mają czas do 2015 r.

Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszej pracy, która zmobilizuje światowych przywódców do spełnienia obietnic złożonych w 2000 roku oraz zmotywuje społeczeństwo do zaangażowania się w działania wspierające walkę z ubóstwem.

Do konkursu mogą przystąpić wszyscy mieszkańcy 48 państw członkowskich ONZ w Europie. Prace można zgłaszać na stronie konkursu do 30 czerwca br. Wszyscy zainteresowani mogą zagłosować na wybrany plakat, z wyselekcjonowanej części zgłoszeń. Spośród wyłonionych finalistów decyzją jury, w skład którego wejdą eksperci ze świata reklamy, sztuki i fotografii, zostaną wybrane zwycięskie prace.

Uroczyste rozdanie nagród odbędzie się na początku września 2010 r. Nagroda główna, ufundowana przez hiszpańską Prezydencję Unii Europejskiej, wynosi 5 000 Euro. Zwycięskie plakaty będzie można obejrzeć na stronie internetowej konkursu i w europejskich mediach, a w głównych centrach ONZ zostaną zorganizowane pokonkursowe wystawy prac.
P.Cieślikiewicz








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek