Ogłoszono konkurs na plakat promujący znaczenie badań naukowych dla gospodarki, organizowany przez działające na Uniwersytecie Jagiellońskim, Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu (CITTRU) przy współpracy Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii Politechniki Lubelskiej. Prace można zgłaszać do 15 września 2009 roku.
Organizatorzy wydarzenia chcą propagować twórcze myślenie oraz świadomość możliwych korzyści wynikających ze współpracy środowiska nauki oraz biznesu. Główną ideą konkursu jest zachęcenie grafików profesjonalistów i amatorów do różnorodnego spojrzenia na możliwe relacje między nauką a gospodarką i biznesem. Prace powinny odwoływać się do przykładów (współczesnych lub historycznych) takiego współdziałania i pokazywać nowe możliwości. Przydatnymi wyrażeniami kluczowymi przybliżającymi tematykę konkursu są: wynalazki na rynku gospodarczym, badania dla przemysłu, wykorzystanie odkryć naukowych przez biznes, potrzeby biznesu zaspakajane przez naukę, społeczne efekty partnerstwa nauki i biznesu, innowacyjność, naukowiec-biznesmenem i wiele innych.
Płytę CD z pracami (jedna osoba może zgłosić do 5 prac) oraz formularz zgłoszeniowy należy nadsyłać na adres CITTRU (ul. Czapskich 4, 31-110 Kraków) z dopiskiem „Konkurs Nauka i Biznes”. Szczegóły dotyczące konkursu (w tym warunki techniczne prac) oraz regulamin dostępny jest na stronie www.cittru.uj.edu.pl
Główną nagrodą w konkursie jest 5000 zł. Organizatorzy planują również przyznać dwa wyróżnienia po 1000 zł oraz trzy nagrody specjalne: profesjonalne szkolenia dla użytkowników pakietu Adobe InDesign zorganizowane przez Centrum Szkoleniowe Comarch.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025