logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na plakat o udawaniu
16.05.2011
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na plakat o udawaniu



Rozpoczął się Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves. Mogą wziąć w nim udział wszyscy zainteresowani artyści i studenci. 10 najlepszych prac wyłonionych przez międzynarodowe jury zostanie pokazanych na bilbordach w przestrzeni miejskiej Torunia we wrześniu i październiku 2011. Autor najlepszej pracy otrzyma nagrodę główną wysokości 10.000zł. Konkurs towarzyszy4. Międzynarodowemu Festiwalowi Sztuki na Bilbordach Art Moves (Sztuka Porusza).

Praca konkursowa ma być twórczą wypowiedzią artystyczną, nawiązującą do konkursowego hasła, które w tym roku brzmi: „Rzeczywistość czy fikcja? Udajmy, że tego nie ma”. Hasło to można traktować jako metaforę procesów zachodzących we współczesnym świecie. Jest to pytanie o realność i fikcję w życiu codziennym i odróżnienie jedno od drugiego; o to co pojedyncze jednostki ludzkie, jak i całe zbiorowości starają się ukryć; czy są takie zjawiska, procesy, wydarzenia, których człowiek stara się nie dostrzegać i udaje, że „tego nie ma”;  czy internet jako najnowocześniejsze medium komunikacji pomaga w dotarciu do tego, co jest prawdą, czy raczej wciąga w świat wykreowanej fikcji.

– Uważamy, że pytanie o to, co jest realne, a co fikcyjne ma głęboki sens. Bo jeśli przestaniemy pytać o to, co jest prawdziwe, a co nie, co dostrzegamy, a co ukrywamy, to czy w ogóle będziemy w stanie odpowiedzieć na pytanie kim jesteśmy i jaki jest świat, w którym żyjemy? – tłumaczą ideę konkursu organizatorzy.

Prace można nadsyłać do 20 lipca br. na adres: artmoves@tlen.pl. Więcej informacji o konkursie i Festiwalu znajduje się tutaj.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek