logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na plakat o rowerze
22.09.2008
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na plakat o rowerze



Ruszyła 8. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS pt. Myśl rowerowo!. W tym rok tematem przewodnim jest rower – nie tylko jako sposób na zdrowy tryb życia i pomysł na spędzanie wolnego czasu, ale także jako środek komunikacji w dużych miastach. Projekty plakatów można nadsyłać do 5 listopada, ogłoszenie wyników nastąpi 20 listopada.

Prace oceni jury w składzie: Maciej Buszewicz (artysta grafik, profesor ASP w Warszawie), Magdalena Cielecka (aktorka, rowerzystka), Juliusz Donajski (prezes VFP Communications, wydawcy tygodnika „Media & Marketing Polska”), Janusz Górski (artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS), Maria Kurpik (kurator Muzeum Plakatu w Wilanowie), Piotr Młodożeniec (artysta grafik), Marcin Mroszczak (dyrektor kreatywny agencji reklamowej DDB Warszawa, członek Klubu Twórców Reklamy), Marcin Rene Wawrzkiewicz (artysta grafik, współtwórca MamaStudio) i Piotr Parnowski (prezes AMS) wybierze laureatów w dwuetapowym głosowaniu.

Nagroda główna w konkursie to 7 000 zł. Nagrody dodatkowe, ufundowane przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych to możliwość uczestnictwa w drugim etapie krajowych eliminacji do konkursu Young Creatives, organizowanego w roku 2009 przez Best MP Agency oraz Klub Twórców Reklamy.

Zwycięski plakat, a także prace nagrodzone i wyróżnione będą prezentowane na panelach wiat przystankowych.

Audytorem konkursu jest firma KPMG. Regulamin oraz opis konkursu dostępne są na www.galeria.ams.com.pl oraz na www.galeriaplakatu.blox.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek