Rymowanka, fotografia, kolaż… w konkursie kampanii „Narkotyki? Na co mi to” jedynym ograniczeniem ma być wyobraźnia uczestników. Zadaniem młodych ludzi jest nadanie hasłu kampanii nowej, niebanalnej formy – mile widziane jest nawiązanie do własnych pasji i pokazanie, jak kreatywne i pociągające może być życie bez narkotyków.
Uczestnicy startującego 1 grudnia konkursu zaprezentują swoje prace na stronie internetowej kampanii www.nacomito.com.pl w sekcji „JA”. Najbardziej inspirujące pomysły zostaną wyłonione w dwóch etapach – poprzez głosowanie internautów, a następnie przez jury powołane przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Konkurs potrwa do 13 grudnia br. Na zwycięzców konkursu czekają nagrody w postaci kart podarunkowych do takich sklepów jak: Vobis, Decathlon, Media Markt i Empik o wartości 1000 zł i 500 zł.
To drugi konkurs organizowany w ramach kampanii antynarkotykowej „Narkotyki? Na co mi to”. Projekt prowadzony z inicjatywy Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii ma uświadomić młodym ludziom, że moda na narkotyki przeminęła, bo jak wskazują badania, większość młodzieży ich nie używa. Kampania ruszyła tuż przed wakacjami, w czasie, który potencjalnie sprzyja eksperymentowaniu ze środkami odurzającymi. W ramach projektu działa m.in. strona internetowa oraz profil na Facebooku, który w ciągu kilku miesięcy polubiło ponad 1000 osób. Twarzami kampanii są młode, autentyczne osoby, które żyją z pasją. Maciek – mistrz Polski w penspinningu, Przemek – deskorolkarz, Matylda – rowerzystka, Róża – tancerka hip-hop i Filip – gitarzysta.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska