Instytut Fundraisingu ogłasza konkurs na nazwę bezpłatnych, cyklicznych spotkań fundraisingowych dla organizacji pozarządowych. Zadaniem jest wymyślenie nazwy, która będzie krótka, pomysłowa i związana z fundraisingiem. Na zwycięzcę czeka nagroda. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 12 czerwca.
Instytut Fundraisingu organizuje bezpłatne spotkania, przeznaczone dla pracowników organizacji pozarządowych. Podczas kilkugodzinnych spotkań, uczestnicy będą mieć okazję do wymiany doświadczeń w zakresie nowoczesnych metod i narzędzi zbierania funduszy oraz marketingu w NGO. W czasie spotkań przewidziany będzie czas na prelekcje najlepszych fundraiserów w Polsce, debaty oraz krótkie warsztaty. Spotkania będą odbywać się cyklicznie, raz w miesiącu. Projekt rozpoczyna się w lipcu w Warszawie. Temat pierwszego spotkania to: „Jak zebrałem swoje pierwsze 30000 złotych z fundraisingu?”.
Propozycje nazwy można zgłaszać wysyłając e-maila na adres kontakt@i-fr.pl, w tytule wpisując „Konkurs”. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres. Na zgłoszenia czekamy do 12 czerwca do godziny 24:00. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.
Nagrodą główną w konkursie jest książka „Marketing Robin Hooda. Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit”, autorstwa K. Andresen. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 16 czerwca na stronie internetowej Instytutu Fundraisingu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna