Instytut Fundraisingu ogłasza konkurs na nazwę bezpłatnych, cyklicznych spotkań fundraisingowych dla organizacji pozarządowych. Zadaniem jest wymyślenie nazwy, która będzie krótka, pomysłowa i związana z fundraisingiem. Na zwycięzcę czeka nagroda. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 12 czerwca.
Instytut Fundraisingu organizuje bezpłatne spotkania, przeznaczone dla pracowników organizacji pozarządowych. Podczas kilkugodzinnych spotkań, uczestnicy będą mieć okazję do wymiany doświadczeń w zakresie nowoczesnych metod i narzędzi zbierania funduszy oraz marketingu w NGO. W czasie spotkań przewidziany będzie czas na prelekcje najlepszych fundraiserów w Polsce, debaty oraz krótkie warsztaty. Spotkania będą odbywać się cyklicznie, raz w miesiącu. Projekt rozpoczyna się w lipcu w Warszawie. Temat pierwszego spotkania to: „Jak zebrałem swoje pierwsze 30000 złotych z fundraisingu?”.
Propozycje nazwy można zgłaszać wysyłając e-maila na adres kontakt@i-fr.pl, w tytule wpisując „Konkurs”. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres. Na zgłoszenia czekamy do 12 czerwca do godziny 24:00. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.
Nagrodą główną w konkursie jest książka „Marketing Robin Hooda. Wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit”, autorstwa K. Andresen. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 16 czerwca na stronie internetowej Instytutu Fundraisingu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025