logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na najlepsze zabawki
05.08.2008
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na najlepsze zabawki



Komitet Ochrony Praw Dziecka rozpoczyna 7. edycję konkursu „Świat przyjazny dziecku”. Tegoroczny realizowany jest pod hasłem „Większy wybór – więcej dobrej zabawy”.

Celem Konkursu jest wyróżnienie i nagrodzenie produktów dla dzieci w wieku 0-12 lat, które są obecne na polskim rynku. Propagowana jest idea artykułów, które w znaczący sposób wpływają na rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny oraz na wrażliwość estetyczną dziecka. Konkurs ma w ten sposób promować najbezpieczniejsze i spełniające najwyższe standardy produkty dla dzieci. Nagradzane są artykuły, które nie tylko bawią dzieci, ale przede wszystkim posiadają elementy edukacyjne, ćwiczą wytrwałość, spostrzegawczość i kreatywność oraz pobudzają dziecko do prawidłowego funkcjonowania.

Zabawki, w obrębie 3 kategorii wiekowych, zostały podzielone na 4 grupy: zabawki konstrukcyjno – techniczne; gry planszowe i zręcznościowe; lalki, figurki oraz zabawki miękkie; akcesoria sportowe. W Multimediach wyróżniono gry komputerowe i programy edukacyjne; filmy i widowiska dla dzieci; kaset audio i CD. Kategorie książek oraz akcesoria szkolnych i przedszkolnych pozostały bez zmian.

Zgłoszenia dystrybutorów i producentów przyjmowane będą do 28 listopada 2008 roku.

Aby zgłosić produkt, należy wypełnić ankietę dostępną na www.kopd.pl. Zgłoszone produkty należy wysyłać na adres: Komitet Ochrony Praw Dziecka ul. Flory 7 lok 6, Warszawa).

Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi na początku 2009 roku, po obradach Kapituły Konkursu.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek