Akcje zaangażowane to nowość tegorocznej, 4. edycji Konkursu Kampania Społeczna Roku. Kategoria ta zasadniczo różni się od pozostałych 6 skierowanych głównie do agencji reklamowych, PR, organizacji pozarządowych, instytucji publicznych i firm. Akcje Zaangażowane są ukłonem organizatorów Konkursu w stronę szerszego grona twórców (niezwiązanych z żadną instytucją), a przede wszystkim indywidualnych inicjatorów niezależnych akcji społecznych realizowanych według własnego pomysłu. Dzięki temu autorzy ciekawych, oddolnych działań mają szansę włączyć się w rywalizację. Zgłoszenia w tej kategorii są bezpłatne. Włączone do konkursu akcje ze względu na swój wyjątkowy charakter będą oceniane przez specjalne grono jury. Wydarzenie organizuje portal www.kampaniespołeczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej
Przykłady akcji społecznie zaangażowanych można obejrzeć w portalowym dziale Akcje. Dla zwycięzców plebiscytu przewidziana jest atrakcyjna nagroda specjalna. Dodatkowe wyróżnienie przyznane zostanie przez magazyn Charaktery, wyłonione na podstawie internetowego głosowania czytelników pisma. Termin zgłoszeń upływa 30 marca 2012 roku.
Więcej informacji o konkursie na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl.
Organizatorzy Konkursu: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl. Partner Strategiczny: PGNIG. Partnerzy Wspierający: Polpharma i Codemedia. Partnerzy: SAR, IAA, CCIFP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patroni medialni: TVP Info, Tok FM, Brief, Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl. O2, CR Navigator, odpowiedzialnybiznes.pl, Marketer+, Aktivist, marketingowiec.pl, proto.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, Charaktery, Bluszcz, Biz Tok. Konkurs otrzymał także Patronat Honorowy Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025