logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Konkurs na miasta przyjazne pszczołom
30.05.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Konkurs na miasta przyjazne pszczołom



Firma ZT Kruszwica prowadzi drugą edycję akcji społeczno – edukacyjnej „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom„. W tym roku przebiega ona pod hasłem „Zostań przyjacielem pszczół„.

Działania podzielone zostały na kilka części. Na nowej stronie poświęconej akcji www.pomagamypszczolom.pl internauci mogą zakładać wirtualne ogrody i tarasy i przez to zdobywać wiedzę na temat nektarodajnych roślin oraz dowiadywać się, jak każdy może uczynić swoje najbliższe środowisko bardziej przyjazne dla pszczół. Po zdobyciu odpowiedniej liczby punktów za przyjazność ogrodu lub tarasu dla pszczół uczestnicy zabawy mogą zgłosić swoją pracę do konkursu. Szansę na nagrody mają uczestnicy, którzy w najciekawszy sposób odpowiedzą na pytanie otwarte pojawiające się po zgłoszeniu ogródka lub tarasu do konkursu. W każdy weekend, przez trzy tygodnie, na antenie radia RMF FM ogłaszani są zwycięzcy kolejnych etapów. Ta część akcji wspierana jest kampanią w internecie, radiu, działaniami PR i komunikacją w mediach społecznościowych.

Jednocześnie na profilu akcji na Facebooku uruchomiona została aplikacja konkursowa „Zaproś pszczoły do swojego miasta”, w której fani akcji mogą głosować na miasta najbardziej przyjazne pszczołom. Spośród 10 lokalizacji, które biorą udział w konkursie, na podstawie liczby głosów, wybrane zostaną trzy, w których latem odbędą się Pikniki Rodzinne „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”. We wszystkich pozostałych powstaną nektarodajne rabaty.

Pierwszy Piknik odbył się 13 maja w warszawskim Parku Kultury w Powsinie. Wzięło w nim udział kilka tysięcy osób. Podczas eventu posadzona została rabata w kształcie pszczoły w całości utworzona z nektarodajnych kwiatów.

Pierwsza edycja akcji „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom” odbyła się w ubiegłym roku. Od tamtej pory projekt zyskał wsparcie organizacji pszczelarskich. Do grona ambasadorów akcji (Maja Popielarska i profesor Jerzy Wilde) dołączyli kolejni eksperci. Kampania zdobyła główną nagrodę w kategorii CSR podczas tegorocznego konkursu Media Trendy. Jest również nominowana do nagrody Kampania Społeczna Roku.

Za strategię projektu, planowanie i zakup mediów oraz koordynację niestandardowych aktywności w mediach odpowiada dom mediowy Starcom, we współpracy z agencją interaktywną Next (kreacja online i offline, webdesign, SEM, social media), agencją public relations Alert Media Communications (public relations i public affairs) oraz agencją eventową Grupa Leonardo (organizacja imprez).








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek