logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na logo „Zysku z dojrzałości”
26.05.2008
Tematy: Wydarzenia, Niemcy

Konkurs na logo „Zysku z dojrzałości”



Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce ogłosiła konkurs na logo do projektu „Zysk z dojrzałości”. Celem projektu jest poprawa sytuacji osób 50+ na rynku pracy, w szczególności przeciwdziałanie dyskryminacji i negatywnym stereotypom na temat aktywności zawodowej tej grupy wiekowej. Działania skierowane są przede wszystkim do pracodawców oraz służb zatrudnienia i obejmują one kampanię medialną oraz powstanie interaktywnego serwisu internetowego.

Logo powinno odnosić się do tematyki i nazwy projektu oraz składać się ze schematycznego motywu graficznego oraz typografii zawierającej tytuł programu „Zysk z dojrzałości”.

Projekty należy wysyłać do 12 czerwca 2008 w formie elektronicznej wraz z formularzem zgłoszenia na adres: z.orlowska@filantropia.org.pl, w tytule e-maila wpisując „Konkurs na logo projektu”. Przesłane do konkursu prace muszą mieć format PDF (w rozmiarze A4). Wszystkie projekty mogą być umieszczone w jednym pliku (na oddzielnych stronach), a jego wielkość nie może przekroczyć 5 MB.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 czerwca 2008.
Wynagrodzenie dla zwycięzcy to 1000 PLN brutto

Regulamin oraz harmonogram konkursu dostępne są na stronie www.filantropia.org.pl lub www.senior.info.pl



Kraje:
Niemcy





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.10.2025Kreacje / printy

    Skalibruj swój potencjał

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek