logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na logo UOKiK rozstrzygnięty
31.12.2010
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na logo UOKiK rozstrzygnięty



Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ma nowe logo. Autorem zwycięskiego projektu jest Tomasz Miś – absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

W 2010 roku Urząd obchodził XX-lecie swojego istnienia. W ramach jubileuszu zorganizowanych zostało wiele inicjatyw mających na celu przybliżenie przepisów antymonopolowych oraz zwiększenie świadomości na temat ich znaczenia w życiu gospodarczym i społecznym. Wszystkie działania podejmowane przez UOKiK opatrzone zostały rocznicowym logo. W związku z kończącym się w grudniu tego roku jubileuszem ogłoszono konkurs na nowe logo, które ma służyć Urzędowi w najbliższych latach.

Do konkursu zgłoszono 169 prac prezentujących zróżnicowane ujęcie tematu. Zwycięzcę wyłoniła kapituła w skład której weszli: prof. Maciej Buszewicz z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, prof. Czesława Frejlich z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Justyna Kucharczyk z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, Wiceprezes UOKiK Małgorzata Kozak, a także Barbara Mroczek oraz Anna Janowska z Departamentu Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej UOKiK. Przy wyborze zwycięskiego projektu wzięto pod uwagę przede wszystkim jego funkcję promocyjną, oryginalność oraz poziom artystyczny.

Spośród nadesłanych propozycji do ścisłego finału wybrano 7 projektów. Za najlepszy uznano pracę autorstwa Tomasza Misia z Gdańska. Laureat otrzyma nagrodę w wysokości 5.000 złotych brutto oraz honorarium autorskie w kwocie 2.000 złotych brutto. Na podstawie zwycięskiego logo opracowany zostanie nowy system identyfikacji wizualnej.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek