Miasto Poznań ogłosiło konkurs na logo kampanii promującej organizacje pozarządowe w Poznaniu „Pozarządowy Poznań”. Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5.000 zł.
Prace konkursowe należy złożyć najpóźniej do 17 sierpnia br., do godz. 15.00, w Wydziale Zdrowia i Spraw społecznych Urzędu Miasta Poznania. Można je również przesłać pocztą, wtedy obowiązuje data stempla pocztowego. Do projektu należy dołączyć zgłoszenie konkursowe oraz oświadczenie.
Tekst „Pozarządowy Poznań” jest propozycją organizatora konkursu. Zestawiony ze znakiem graficznym może zostać zmieniony na inny wg propozycji uczestnika konkursu. Każdy uczestnik może przedstawić nie więcej niż 2 projekty.
Logo będzie wykorzystywane w materiałach promocyjnych elektronicznych i drukowanych, np. przewodnikach, folderach, plakatach, gadżetach reklamowych i pamiątkach, pieczęciach, medalach, znaczkach, odznaczeniach, plakietkach, stoiskach ekspozycyjnych, a także jako element grafiki komputerowej, layout strony internetowej, video itp.
Prace konkursowe będą oceniane wg trzech kryteriów: wartości artystyczno-programowych, marketingowych i użytkowych.
Szczegółowe informacje oraz dokumenty konkursowe dostępne są na stronie www.poznan.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl