PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłaszają konkurs na logo kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd…”.
Kampania ma na celu zmianę postawy użytkowników dróg kołowych osiągniętą poprzez propagowanie zasad bezpiecznego przekraczania przejazdów kolejowo-drogowych. Jest prowadzona od 2005 roku. O jej szczegółach można przeczytać tu i tu. Hasła kampanii „Bezpieczny przejazd zależy także od Ciebie”, „Zatrzymaj się i żyj!” odzwierciedlają ideę zachowania przez wszystkich użytkowników dróg kołowych szczególnej ostrożności na przejazdach.
Celem konkursu jest wybranie znaku graficznego kampanii „Bezpieczny przejazd…”. Logo ma być elementem spójnym dla wszystkich kolejnych edycji akcji. Do zaprojektowania logo zaproszeni są wszyscy chętni, którzy ukończyli 18 lat i osoby prawne. Projekty należy wysyłać do 16 lutego 2009 roku.
Jeżeli zwycięzcą konkursu będzie osoba prawna otrzyma 800,00 zł netto, a jeżeli osoba fizyczna – 1000,00 zł brutto.
Skład jury:
– Zbigniew Zarychta – Członek Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
– Mariola Pyciarz – Dyrektor Biura Sprzedaży PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
– Sławomir Szelewicz – Naczelnik Działu Organizacyjno-Prawnego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Warszawie,
– Katarzyna Gawlik-Tarnowska – Dyrektor Biura Informacji i Promocji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
– Ewa Jońska – Dyrektor Projektu w Biurze Informacji i Promocji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A..
Regulamin i karta zgłoszenia dostępne są tu
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe