logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na Kampanię Społeczną Roku 2009
10.03.2010
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na Kampanię Społeczną Roku 2009



1 marca rozpoczęła się 2. edycja konkursu na „Kampanię Społeczną Roku”. To jedyny w kraju konkurs honorujący i nagradzający twórców kampanii społecznych. Jego organizatorem i pomysłodawcą jest Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl

Organizatorzy konkursu definiują kampanie społeczne jako spektakularne działania komunikacyjne, wykorzystujące m.in. narzędzia takie jak reklama i public relations. Kampanie umożliwiają wspieranie postaw prospołecznych (zawierających się w obszarach spisanych w Ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie) realizowanych przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy komercyjne, media oraz środowiska studenckie i polityczne.

W tegorocznej edycji konkursu eksperci wchodzący w skład Jury wybiorą najlepsze polskie kampanie oraz przyznają im tytuły „Kampanii Społecznej Roku 2009” w pięciu kategoriach:
– inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie);
– kampanie instytucji branżowych;
– kampanie instytucji publicznych i agend rządowych;
– kampanie firm komercyjnych i fundacji firm;
– inicjatywy polityczne.

Jury oceni przede wszystkim podejście twórców do poruszanej problematyki, wg następujących kryteriów: strategia kampanii, autentyczność społecznego przedmiotu kampanii, oryginalność i celowość wykorzystania kanałów komunikacji, wykorzystanie narzędzi komunikacji, ogólna kreatywność kampanii, ocena argumentacji reklamowej, działania PR, efektywność oraz forma i walory produkcyjne.

Kampanie mogą być zgłaszane przez każdego, kto wypełni oraz prześle do organizatorów formularz zgłoszeniowy do 31 marca br. Regulamin i formularz będzie można pobrać ze strony konkursu.

Wielki finał i przyznanie nagród odbędzie się podczas Gali „Kampanie Społeczne Roku 2009” w czerwcu br.

Ideą Konkursu jest profesjonalizacja marketingu społecznego w Polsce. Jego celem – promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są właśnie kampanie społeczne. – Kampanie społeczne są wyjątkową formą marketingu, ponieważ zmieniając postawy społeczne likwidują przeszkody w osiągnięciu dobra wspólnego. Konkurs na Kampanię Społeczną Roku ma oceniać, wskazywać i promować dobre – praktyki mówi Paweł Prochenko, Prezes Fundacji.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek