Do końca września istnieje możliwość zgłoszeń do konkursu na Kampanię Społeczną Roku 2008. Organizatorem Konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl.
Kampanie społeczne, które wezmą udział w konkursie, będą oceniane przez jury – eksperci wybiorą najlepsze polskie kampanie w ramach pięciu kategorii: inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie), kampanie instytucji branżowych, kampanie instytucji publicznych i agend rządowych, kampanie firm komercyjnych i fundacji firm oraz inicjatywy polityczne – i przyznają im tytuły „Kampanii społecznej roku” w danej kategorii.
Konkurs promuje dobre praktyki w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne – działania komunikacyjne, wykorzystujące takie narzędzia, jak reklama i public relations. W Polsce kampaniami społecznymi można określić te działania komunikacyjne, które promują postawy prospołeczne zawierające się w obszarach zawartych w ustawie o Pożytku Publicznym i wolontariacie, przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy, media, a także środowiska studenckie i polityczne.
Regulamin Konkursu znajduje się na stronach www.kampaniespoleczne.pl/konkurs
KONTAKT: redakcja@kampaniespoleczne.pl
022 616 12 17
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki