Do końca września istnieje możliwość zgłaszania kampanii do konkursu na Kampanię Społeczną Roku 2008. Organizatorem Konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl.
Kampanie społeczne, które wezmą udział w konkursie, będą oceniane przez jury – eksperci wybiorą najlepsze polskie kampanie w ramach pięciu kategorii: inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie), kampanie instytucji branżowych, kampanie instytucji publicznych i agend rządowych, kampanie firm komercyjnych i fundacji firm oraz inicjatywy polityczne – i przyznają im tytuły „Kampanii społecznej roku” w danej kategorii.
Konkurs promuje dobre praktyki w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne – działania komunikacyjne, wykorzystujące takie narzędzia, jak reklama i public relations. W Polsce kampaniami społecznymi można określić te działania komunikacyjne, które promują postawy prospołeczne zawierające się w obszarach zawartych w ustawie o Pożytku Publicznym i wolontariacie, przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy, media, a także środowiska studenckie i polityczne.
Regulamin Konkursu znajduje się na stronach www.kampaniespoleczne.pl/konkurs
Kontakt: redakcja@kampaniespoleczne.pl, tel: 022 616 12 17
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy