Do końca września istnieje możliwość zgłaszania kampanii do konkursu na Kampanię Społeczną Roku 2008. Organizatorem Konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej oraz portal kampaniespoleczne.pl.
Kampanie społeczne, które wezmą udział w konkursie, będą oceniane przez jury – eksperci wybiorą najlepsze polskie kampanie w ramach pięciu kategorii: inicjatywy obywatelskie (ngo, osoby prywatne i inicjatywy studenckie), kampanie instytucji branżowych, kampanie instytucji publicznych i agend rządowych, kampanie firm komercyjnych i fundacji firm oraz inicjatywy polityczne – i przyznają im tytuły „Kampanii społecznej roku” w danej kategorii.
Konkurs promuje dobre praktyki w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne – działania komunikacyjne, wykorzystujące takie narzędzia, jak reklama i public relations. W Polsce kampaniami społecznymi można określić te działania komunikacyjne, które promują postawy prospołeczne zawierające się w obszarach zawartych w ustawie o Pożytku Publicznym i wolontariacie, przez organizacje społeczne, agendy rządowe, firmy, media, a także środowiska studenckie i polityczne.
Regulamin Konkursu znajduje się na stronach www.kampaniespoleczne.pl/konkurs
Kontakt: redakcja@kampaniespoleczne.pl, tel: 022 616 12 17
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland