Do 18 grudnia można przesyłać zgłoszenia do drugiej edycji międzynarodowego konkursu IAA Responsibility Award. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
Celem przedsięwzięcia jest propagowanie odpowiedzialnej społecznie komunikacji marketingowej. Konkurs jest okazją do pokazania roli branży reklamowej angażującej się w rozwiązywanie ważnych dla społeczeństw problemów. Docenienie tej aktywności jest jednocześnie zachętą i zaproszeniem do doskonalenia komunikacji marketingowej i prowadzenia jej zgodnie z założeniami CSR.
Kampanie zgłaszać można w kategoriach odpowiadających zastosowanym mediom. Przyznana zostanie także nagroda Grand Prix dla kampanii, która zyska największe uznanie jury złożonego z międzynarodowych ekspertów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska