Do 18 grudnia można przesyłać zgłoszenia do drugiej edycji międzynarodowego konkursu IAA Responsibility Award. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
Celem przedsięwzięcia jest propagowanie odpowiedzialnej społecznie komunikacji marketingowej. Konkurs jest okazją do pokazania roli branży reklamowej angażującej się w rozwiązywanie ważnych dla społeczeństw problemów. Docenienie tej aktywności jest jednocześnie zachętą i zaproszeniem do doskonalenia komunikacji marketingowej i prowadzenia jej zgodnie z założeniami CSR.
Kampanie zgłaszać można w kategoriach odpowiadających zastosowanym mediom. Przyznana zostanie także nagroda Grand Prix dla kampanii, która zyska największe uznanie jury złożonego z międzynarodowych ekspertów.
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
03.10.2025Wydarzenia
Weekend Adopcji Mars i TOZ
-
01.10.2025Wydarzenia
Rusza system kaucyjny! Na czym polega?
-
19.09.2025Wydarzenia
IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!
-
17.09.2025Wydarzenia
Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra
-
10.09.2025Wydarzenia
Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

