logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  21.01.2009

Konkurs na film lub komiks o dobie w depresji



Rozpoczął się ogólnopolski konkurs na etiudę filmową lub komiks, organizowany w ramach kampanii „Forum Przeciw Depresji”. Konkurs, kierowany jest do wszystkich, którzy w pracach przedstawią własne pomysły związane z problematyką depresji. Prace powinny pokazywać 24 godziny życia w depresji, która dezorganizuje życie człowieka i zaburza jego naturalny rytm.

Depresja objawiająca się złym nastrojem, wypaleniem, niską samooceną, poczuciem wyobcowania i myślami samobójczymi, jest wg Światowej Organizacji Zdrowia, czwartym najpoważniejszym problemem zdrowotnym na świecie.
Zwykle rozwija się wolno i niepostrzeżenie. Na depresję cierpią nie tylko osoby dotknięte tą chorobą, lecz również ich bliscy: rodzina, przyjaciele, znajomi.

Celem konkursu jest wzmocnienie przekonania, że depresję należy leczyć, ponieważ jest chorobą uleczalną oraz podkreślenie, że skuteczna terapia, otwarta postawa wobec chorych i pewność, że depresję można pokonać, dają rzeczywistą szansę powrotu do zdrowia i aktywnego życia.

Do konkursu zostaną zakwalifikowane projekty wykonane w formie obrazu (etiuda filmowa w formie fabuły, animacji itp.) lub komiksu. W przypadku drugiej kategorii jedynym wymogiem technicznym jest możliwość przeniesienia projektu na papier i zapisania go w formacie wektorowym (Format strony komiksu to 40 cm w poziomie i 60 cm w pionie, 300dpi).

Zgłoszone projekty będą oceniane przez Jury, w skład, którego wejdą: przedstawiciele firmy Servier Polska i Fundacji ITAKA oraz Mateusz Subieta – laureat m.in. Złotego Lwa w Cannes oraz zdobywca francuskiej nagrody Nisi Masa za scenariusz do filmu krótkometrażowego, pracownik Platige Image. Wśród najlepszych projektów Jury przyzna nagrody: dwie nagrody główne w każdej z kategorii – kamera (kategoria etiuda filmowa) o wartości 2.000 PLN, laptop (kategoria komiks) o wartości 2.000 PLN oraz 6 wyróżnień (po 3 w każdej z kategorii) – programy graficzne o wartości 500 PLN każdy. Jury może dokonać innego podziału nagród.

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród laureatom nastąpi 18 lutego 2009 roku w Warszawie. Prace należy przysyłać na adres Biura Konkursu, do 10 lutego 2009 roku (decyduje data dostarczenia przesyłki do Biura Konkursu).

Dodatkowe informacje na temat konkursu można uzyskać w Biurze Konkursowym: PRIMUM Public Relations, ul. Widok 8, 00-023 Warszawa, tel. 22/690-67-50, konkurs.depresja@primum.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek