logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na film lub komiks o dobie w depresji
21.01.2009
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na film lub komiks o dobie w depresji



Rozpoczął się ogólnopolski konkurs na etiudę filmową lub komiks, organizowany w ramach kampanii „Forum Przeciw Depresji”. Konkurs, kierowany jest do wszystkich, którzy w pracach przedstawią własne pomysły związane z problematyką depresji. Prace powinny pokazywać 24 godziny życia w depresji, która dezorganizuje życie człowieka i zaburza jego naturalny rytm.

Depresja objawiająca się złym nastrojem, wypaleniem, niską samooceną, poczuciem wyobcowania i myślami samobójczymi, jest wg Światowej Organizacji Zdrowia, czwartym najpoważniejszym problemem zdrowotnym na świecie.
Zwykle rozwija się wolno i niepostrzeżenie. Na depresję cierpią nie tylko osoby dotknięte tą chorobą, lecz również ich bliscy: rodzina, przyjaciele, znajomi.

Celem konkursu jest wzmocnienie przekonania, że depresję należy leczyć, ponieważ jest chorobą uleczalną oraz podkreślenie, że skuteczna terapia, otwarta postawa wobec chorych i pewność, że depresję można pokonać, dają rzeczywistą szansę powrotu do zdrowia i aktywnego życia.

Do konkursu zostaną zakwalifikowane projekty wykonane w formie obrazu (etiuda filmowa w formie fabuły, animacji itp.) lub komiksu. W przypadku drugiej kategorii jedynym wymogiem technicznym jest możliwość przeniesienia projektu na papier i zapisania go w formacie wektorowym (Format strony komiksu to 40 cm w poziomie i 60 cm w pionie, 300dpi).

Zgłoszone projekty będą oceniane przez Jury, w skład, którego wejdą: przedstawiciele firmy Servier Polska i Fundacji ITAKA oraz Mateusz Subieta – laureat m.in. Złotego Lwa w Cannes oraz zdobywca francuskiej nagrody Nisi Masa za scenariusz do filmu krótkometrażowego, pracownik Platige Image. Wśród najlepszych projektów Jury przyzna nagrody: dwie nagrody główne w każdej z kategorii – kamera (kategoria etiuda filmowa) o wartości 2.000 PLN, laptop (kategoria komiks) o wartości 2.000 PLN oraz 6 wyróżnień (po 3 w każdej z kategorii) – programy graficzne o wartości 500 PLN każdy. Jury może dokonać innego podziału nagród.

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród laureatom nastąpi 18 lutego 2009 roku w Warszawie. Prace należy przysyłać na adres Biura Konkursu, do 10 lutego 2009 roku (decyduje data dostarczenia przesyłki do Biura Konkursu).

Dodatkowe informacje na temat konkursu można uzyskać w Biurze Konkursowym: PRIMUM Public Relations, ul. Widok 8, 00-023 Warszawa, tel. 22/690-67-50, konkurs.depresja@primum.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek