logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Konkurs na ekofilm
07.12.2008
Tematy: Wydarzenia

Konkurs na ekofilm



Każdego roku w Polsce powstaje ok. 13 mln. ton odpadów, z czego 3,5 mln. ton to odpady opakowaniowe. Dane dotyczące segregacji odpadów w Europie wskazują, iż w porównaniu z innymi krajami europejskimi Polska wypada bardzo słabo. Dla przykładu w naszym kraju odzyskuje się 8,9 kilograma odpadów opakowaniowych w przeliczeniu na osobę, podczas gdy w Czechach jest to 48,9 kilograma, w Austrii 85,4 kilograma, nie wspominając o Wielkiej Brytanii, w której wynosi on 103 kilogramy. Powyższe dane ukazują jak dużo należy jeszcze zrobić aby system selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych sprawnie funkcjonował w naszym kraju.

Rekopol Organizacja Odzysku S.A. jest inicjatorem konkursu „EkoFilm”. Do udziału w nim może przystąpić każdy, kto nakręci, a następnie prześle pocztą tradycyjną bądź za pomocą strony internetowej www.rekopol.pl/konkurs krótki – maksymalnie 3 minutowy – film/spot promujący selektywną zbiórkę odpadów opakowaniowych. Dla autorów najlepszych filmów przewidziane są nagrody rzeczowe w postaci bonów (do zrealizowania w sklepie internetowym ze sprzętem elektronicznym, AGD i RTV) o wartości 5000 PLN, 3000 PLN, 2000 PLN, liczne „zielone nagrody” oraz wykorzystanie filmów w działaniach edukacyjnych Rekopolu i umieszczenie najlepszych w serwisie internetowym YouTube.

Zgłoszenia należy wysyłać do 28 lutego 2009 r. Informacja o rozstrzygnięciu i wynikach konkursu zostanie umieszczona na stronie dotyczącej Konkursu w dniu 17 marca 2009 r.

Więcej informacji o konkursie na stronie internetowej www.rekopol.pl/konkurs
—
Rekopol Organizacja Odzysku S.A. jest podmiotem, który realizuje ustawowe obowiązki przedsiębiorców w zakresie recyklingu i odzysku odpadów opakowaniowych.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek